Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Heb de amenra ervaring op papier gezet
Het is enorm persoonlijk dus nog even zien wat ik er mee doe.

Heavy maar mooi

Edit:
Fuck it
Slow chat it will be

Laatst bewerkt:
Door de waanzinnige show van Slowdive zou je bijna vergeten hoe tof het voorprogramma wel niet was: Drab Majesty, nog nooit van gehoord maar wat een aangename kennismaking was dat! Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven: iets van een erg volle jaren 80 sound (beetje Depeche Mode achtig) met heerlijk gitaarwerk (met ongetwijfeld een indrukwekkende set aan pedalen). Hopelijk worden ze deze zomer nog ergens in de buurt geboekt!

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik sluit me aan bij bovenstaande lofzang over Slowdive. Ook in Utrecht was het mega.

Voorprogramma ondanks de positieve verhalen hier wel moeten skippen vanwege andere afspraken helaas.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Voorprogramma ondanks de positieve verhalen hier wel moeten skippen vanwege andere afspraken helaas.
Boe!
We hebben echt meer Grauzonegangers op dit forum nodig. Hoe komt het dat Drab Majesty hier niet zo bekend is? Dacht eigenlijk dat het best een bekende band was.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Ik ken Drab Majesty vanuit de nachtdieren-playlist. Maar na gisteren ga ik ze toch wel wat aandachtiger volgen! Was prachtig.

Slowdive daarna was magistraal!

Last minute ticket gekocht gisteren door de reacties hier en doordat ik ze op Rock Werchter niet helemaal heb kunnen zien. Inderdaad zowel Slowdive als Drab Majesty van enorm hoog niveau.

Slowdive was weer magisch gisteren. Trapten voor mijn gevoel lekker het gaspedaal in wat zorgde voor de nodige wow-momenten. Geweldig ook hoe aandachtig en stil de zaal was. Had wel het gevoel dat men qua zang niet altijd de hoge noten wist te halen, al kan dat natuurlijk ook gewoon de leeftijd zijn.

Drab majesty vond ik dan weer niet super boeiend. Waren lekkere nummers an sich maar live toch wat te eentonig voor mij.

Ik ben naar Limp Bizkit in het sportpaleis geweest en het was superleuk! De eerste 2 voorprogramma's vond ik echt vreselijk (Karen Dio, N8Noface). De laatste 2 voorprogramma's (Ecca Vandal en Bones) vond ik dan weer wel goed en leuk! En toen waarvoor ik en iedereen kwam, Limp Bizkit. Ik had staanplaatsen en ik begon ergens halverwege de zaal maar had te grote drang dus ongeveer halverwege de show toch de pit vooraan ingedoken. Vanochtend wakker geworden met blauwe plekken over mijn hele lijf en een pijnscheut in mijn linkerzij en een gevoelige linkerenkel. Heerlijk hoe de energie was! Ben heel blij dat ik ze eens heb kunnen zien omdat ik op Pukkelpop toen last had van een zonnesteek en even naar de ehbo moest, daardoor eigenlijk toen alles gemist. Vond de tickets alleen idd aan de prijzige kant en dat LB daar eigenlijk te kort voor speelde...

• On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal
Gisteren naar the Lathums geweest in de Ronda. Ook al vind ik het laatste album van ze niet heel sterk, blijf ik het live echt een hele fijne band vinden. Stem klonk weer erg goed en de gitarist was ook goed opdreef. Daarnaast was het ook wel fijn om is aan de zijkant in de Ronda op de "trap" te staan, Lekker veel ruimte, dichtbij een bar waar nooit echt een rij stond en kon makkelijk heen en weer naar de toiletten.

• Leuk
Waarderingen: DadRock en jaigalaar
Ik ben naar Limp Bizkit in het sportpaleis geweest en het was superleuk! De eerste 2 voorprogramma's vond ik echt vreselijk (Karen Dio, N8Noface). De laatste 2 voorprogramma's (Ecca Vandal en Bones) vond ik dan weer wel goed en leuk! En toen waarvoor ik en iedereen kwam, Limp Bizkit. Ik had staanplaatsen en ik begon ergens halverwege de zaal maar had te grote drang dus ongeveer halverwege de show toch de pit vooraan ingedoken. Vanochtend wakker geworden met blauwe plekken over mijn hele lijf en een pijnscheut in mijn linkerzij en een gevoelige linkerenkel. Heerlijk hoe de energie was! Ben heel blij dat ik ze eens heb kunnen zien omdat ik op Pukkelpop toen last had van een zonnesteek en even naar de ehbo moest, daardoor eigenlijk toen alles gemist. Vond de tickets alleen idd aan de prijzige kant en dat LB daar eigenlijk te kort voor speelde...
Hoi...was ook aanwezig op dit feestje....Bones was al bezig als wij toekwamen en voor hip-hop zijnde viel dit nog mee....maar dan die fuckin*MC...wat was dat??? Ben er nog altijd niet aan uit ... was dit om het publiek op te hitsen of een volledig mislukte comedy show ....de bekers die naar zijn hoofd werken gesmeten was dan ook meer dan verdiend en heb mij daar ook schuldig aan gemaakt...Fred Durst heeft dan ook nog vermeld dat wij deze MC niet "liken" in Belgie...,kan toch niet geloven dat in Nederland geen bekers naar zijn hoofd werden gegooid...by the way...heb limp bizkit nog nooit langer dan 1u 15 weten spelen...Pure nostalgie...Top

• Leuk
Waarderingen: Royke
Hoi...was ook aanwezig op dit feestje....Bones was al bezig als wij toekwamen en voor hip-hop zijnde viel dit nog mee....maar dan die fuckin*MC...wat was dat??? Ben er nog altijd niet aan uit ... was dit om het publiek op te hitsen of een volledig mislukte comedy show ....de bekers die naar zijn hoofd werken gesmeten was dan ook meer dan verdiend en heb mij daar ook schuldig aan gemaakt...Fred Durst heeft dan ook nog vermeld dat wij deze MC niet "liken" in Belgie...,kan toch niet geloven dat in Nederland geen bekers naar zijn hoofd werden gegooid...by the way...heb limp bizkit nog nooit langer dan 1u 15 weten spelen...Pure nostalgie...Top
Al kan diene mens niets, bekers gooien naar iemand is crapuleus.

Ik zal echt nooit begrijpen waarom het 'lekker' is om je bont en blauw te laten slaan/vallen/duwen tijden een concert. Maargoed, het is al van jaar en dag dus het zal vooral bij mij liggen hoor, maar als ik die heftige moshpits altijd zie dan boeit de band ook niet echt lijkt mij.

Wat deed die MC dan? Heb mensen gesproken die naar de NL'se show zijn geweest, maar niks over gehoord.

Users who are viewing this thread