Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Ghost had ook een concert opname in de bioscoop draaien voor een weekend (tijdens Graspop) en eind van het jaar was de bluray daar

Tijdens de coronacrisis heeft Avatar 4 verschillende livestreams gehouden waarbij zij als band wel 'live' optraden. De eerste setlist, het volledige (toen) nieuwe album Hunter Gatherer + best of hits werd door de band zelf uitgebracht. De 3 andere setlists werden door de fans gekozen. (Iedere show stond in het thema van x aantal albums, de liedjes met de meeste stemmen werden live gebracht.)

Uiteindelijk zijn hier ook 4 prachtige concert(opnames) uit voortgevloeid die niet op DVD/bluray uit zijn gekomen.

Hun headlinershow op Alcatraz in 2019 werd ook gefilmd/opgenomen, maar ook hier is vervolgens niets meer mee gedaan, denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Hun headlinershow op Alcatraz in 2019 werd ook gefilmd/opgenomen, maar ook hier is vervolgens niets meer mee gedaan, denk ik.
Achteraf kon je die exclusief bekijken via hun website maar ondertussen staat die ook gewoon op Youtube

Vind ik alweer wat anders, eerst in de bios en daarna op DVD/bluray uitbrengen is vrij standaard voor een film. Dan betaal je de eerste keer voor de bioscoopervaring en daarna om hem zo vaak je wil thuis op de bank te kunnen kijken. Nu zou je twee keer betalen voor dezelfde ervaring, omdat het de eerste keer na 2 maanden vervalt.
Ik wacht de reviews van @Joslittel en anderen wel af en koop dan binnen een paar maanden wel een vinyl of zo.

Gelukkig zijn er ook bands die gratis livestreams doen op vrijdag (21u), ik zal zwaaien naar de camera :)

Aangezien ik morgen hoogstwaarschijnlijk alleen naar Devin ga.. Zijn er mensen waar ik bij kan aansluiten voor de gezelligheid?

Mijn moeder kan door omstandigheden helaas niet mee, die baalt als een stekker natuurlijk.

Hier kijk ik al tijdje naar uit en kan wel eens m,n eerste nieuwe vinyl worden van 2025. Wel paar best redelijk maar verwacht hier een echte klapper.
Doomsday.👇

Bijlagen

• Screenshot_20250326_182721_Spotify.jpg
    Screenshot_20250326_182721_Spotify.jpg
    286,4 KB · Weergaven: 10
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Die show van Heilung, The HU, Alcest, Sowulo en NiNi in Maastricht zit nu pas op vijftig procent verkocht. Dat moet toch redelijk pijnlijk zijn.
Ik vind het persoonlijk wel prettig dat ik nog wat langer kan twijfelen of of ik er heen ga haha. Geen idee wat de totale capaciteit is ook, maar die 6000 tickets in AFAS waren tegen deze tijd wel uitverkocht ja… en toen was er nog niet eens een voorprogramma bekendgemaakt.
85 euro is ook niet niks. Zou dat South of Heaven festival beter verkopen? Of heb je daar geen inzicht in?
Stond laatst een bericht over op de socials, nog niet iets vergelijkbaar voorbij zien komen voor de rest van het festival.

85 euro is ook niet niks. Zou dat South of Heaven festival beter verkopen? Of heb je daar geen inzicht in?
Keine Ahnung, maar ik kan me niet voorstellen dat dat hard gaat.
Ik vind het persoonlijk wel prettig dat ik nog wat langer kan twijfelen of of ik er heen ga haha. Geen idee wat de totale capaciteit is ook, maar die 6000 tickets in AFAS waren tegen deze tijd wel uitverkocht ja… en toen was er nog niet eens een voorprogramma bekendgemaakt.
Volgens mij lag de capaciteit op zo'n tienduizend bezoekers. Of zal het toch de combinatie Limburg en hoge ticketprijs zijn, plus een halve verzadigdheid van Heilung? Die stonden er de laatste jaren best wel vaak.

Collab EP van Invent Animate en Silent Planet vandaag uitgekomen. Deze track springt er uit wat mij betreft. Een van de betere metalcore tracks die ik dit jaar heb gehoord.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Users who are viewing this thread