Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
'Gateway' betekent letterlijk 'toegangspoort'. Ik bedoelde dus dat Sleep Token, inderdaad via media als TikTok, een groep jonge mensen aanspreekt en bereikt die wellicht nog nooit eerder serieus naar metal hebben geluisterd, maar door de riffs wellicht geïnteresseerd raken in het genre.
De tijd zal inderdaad moeten uitwijzen of ze mensen ons genre in gaan brengen of dat ze uitdoven als een hype vaker doet.
Maar over een aantal jaren gaan we zien waar ze staan🤗

• Leuk
Waarderingen: Jamel
'Gateway' betekent letterlijk 'toegangspoort'. Ik bedoelde dus dat Sleep Token, inderdaad via media als TikTok, een groep jonge mensen aanspreekt en bereikt die wellicht nog nooit eerder serieus naar metal hebben geluisterd, maar door de riffs wellicht geïnteresseerd raken in het genre.

De tijd zal inderdaad moeten uitwijzen of ze mensen ons genre in gaan brengen of dat ze uitdoven als een hype vaker doet.
Maar over een aantal jaren gaan we zien waar ze staan🤗
Ken er wel een paar die voor de rest nog maar weinig metal luisteren, maar Sleep Token bvb wel
BMTH heeft dat nog sterker, echt eentje waarvan er zelfs nummers opgezet werden op de chiro (zonder dat ik er voor iets tussen zat)

• Leuk
486091462_18335188171094464_583583229162452370_n.jpg

Heel vet.

• Geweldig

Users who are viewing this thread