Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zit je hele wereld af te struinen naar redelijke of hoopvolle metal , komen deze Brabantse rakkers met een topplaat. Ga 'm even weekje wegleggen en kijken of ik straks nog zo enthousiast ben als nu. Voorlopig foutloos.
Zoals één van de vorige posts al zei: Ofwel is er een klein misverstandje. Maar moest je toch nog een optie weten om 's middags aan te komen. En een manier weten dat ik veilig kan overnachten. Hmmm... Maar toch bedankt voor het meedenken. Hoe breng jij de nacht door? Je moet je zeker niet verplicht voelen om mij mee te laten aansluiten.
Zoals één van de vorige posts al zei: Ofwel is er een klein misverstandje. Maar moest je toch nog een optie weten om 's middags aan te komen. En een manier weten dat ik veilig kan overnachten. Hmmm... Maar toch bedankt voor het meedenken. Hoe breng jij de nacht door? Je moet je zeker niet verplicht voelen om mij mee te laten aansluiten.
Hahah misschien idd fout verwoord. Weet niet of je het had over van te voren kamperen omdat je t had over een goede line up, of wilde je dat erna doen.
Ik ga denk ik erna een hotel pakken, want ja, heb dan al een lange week gehad en waarschijnlijk niet eens geslapen na de zaterdag van Wacken. Maar ik ga sowieso naar Lokerse feesten die dag