Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Zo zonde.. En blijkbaar omdat ze het niet eens konden worden over de setlist voor hun live shows.
Ah ik snapte dit bericht al niet zo goed maar toch even opgezocht. Mede oprichter stapt er dus uit. Dus Katatonia is nu Jonas met sessiemuzikanten? Toch altijd jammer als een band zo uit elkaar valt. Ik moet wel zeggen dat ik hun show in december in Eindhoven de beste vond dit ik ooit van ze gezien heb. Blijkbaar konden ze hun meningsverschil toen goed omzetten in een vlammende show.

Ah ik snapte dit bericht al niet zo goed maar toch even opgezocht. Mede oprichter stapt er dus uit. Dus Katatonia is nu Jonas met sessiemuzikanten? Toch altijd jammer als een band zo uit elkaar valt. Ik moet wel zeggen dat ik hun show in december in Eindhoven de beste vond dit ik ooit van ze gezien heb. Blijkbaar konden ze hun meningsverschil toen goed omzetten in een vlammende show.
Als het verhaal van Anders klopt, dan ben ik wel teleurgesteld in Jonas. Ik ben namelijk ook een voorstander van gevarieerde setlists, waarbij ze de oudere albums niet links laten liggen. Maar goed, het is met dit soort dingen altijd lastig om van buiten te beoordelen wat er allemaal precies gebeurd is en wat er echt waar is.

• Leuk
Waarderingen: Elisa Day en MarcoReusel
Ik moet wel zeggen dat ik hun show in december in Eindhoven de beste vond dit ik ooit van ze gezien heb. Blijkbaar konden ze hun meningsverschil toen goed omzetten in een vlammende show.
Je bent dan volgens mij getuige geweest van de laatste keer dat beide heren samen als Katatonia optraden. Waarschijnlijk heeft Anders toen ook al tandenknarsend de setlist geaccepteerd. Toen speelden ze in elk geval ook geen nummers uit de vorige eeuw en dat lijkt nu het breekpunt.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread