Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Denk dat er ook wel een hoop occasionele fans zijn, die final show en veel grote namen zien staan en daarom kaarten kopen, maar het niet noodzakelijk van dichtbij volgen. Zeg er dan ofwel niets van (als het dan toch algemene kennis hoort te zijn) of zeg het op voorhand.

Voor dat bedrag verwacht ik toch eerder wel een flink aantal diehards. Maar dan nog, wat maakt het uit of ie een hele show doet, af en toe een liedje of twee of gewoon één keer een kwartiertje brabbelt?

Met zoveel legendarische acts op het affiche wordt het toch wel een memorabele dag…

• Leuk
Waarderingen: @3*#
Hoop eigenlijk beetje stream(live of uitgesteld) in Kinepolis(BELGIE) en/of Pathé (Nederland)....of andere cinema's....
Het zal in ieder geval iets worden van betaald kijken zou ik denken. Ook omdat er goede doelen mee gemoeid zijn. En ik zou daar zeker wel een paar eurootjes voor over hebben om mee te kijken. Maar hangt er wel vanaf hoe ver de knip weer opengetrokken moet worden. We blijven wel hollander😝

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Timmetje
Het zal in ieder geval iets worden van betaald kijken zou ik denken. Ook omdat er goede doelen mee gemoeid zijn. En ik zou daar zeker wel een paar eurootjes voor over hebben om mee te kijken. Maar hangt er wel vanaf hoe ver de knip weer opengetrokken moet worden. We blijven wel hollander😝
Deel dezelfde mening...

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread

• Sdg