Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
@MetalLimbo was zo verstandig om die te verplaatsen naar hier.
Animated GIF

Als we het hier toch over bier gaan hebben: Samhain IPA viel tegen, maar werd ook niet ijskoud uitgeschonken, dus ik dronk het niet in ideale omstandigheden.
Dan hebben ze hem bij jou dan vrees ik net bij staan vullen, want de twee die ik had waren goed koud.

Verder is het ook geen wereld-veranderende IPA hoor, vind ik. Een solide zeventje, zou ik zeggen. Maar wel lekker om af te wisselen met een Bolleke.

Leuk je weer even te zien, trouwens! Dacht dat je achter ons aan liep, dus ik heb je geen gedag meer gezegd. Excuses daarvoor. Desalniettemin hebben we volgens mij allemaal wel staan te genieten van een fenomenaal optreden.

Publiek was toch wat tam vond ik. Was zelf aan het einde van het optreden wel kapotgebeukt. Al kwam dat vooral door een ochtend/middag zon, zee en strand bij Cadzand.
IPA heb ik niet gehad, want vind ik altijd goor. Heb vandaag wel een prima tripel in Cadzand gedronken: Switchback. Ter ere van de bevrijding van Zeeuws-Vlaanderen.

Maar goed... Ooooopen The Stargaaaaaates!!

Dan hebben ze hem bij jou dan vrees ik net bij staan vullen, want de twee die ik had waren goed koud.

Verder is het ook geen wereld-veranderende IPA hoor, vind ik. Een solide zeventje, zou ik zeggen. Maar wel lekker om af te wisselen met een Bolleke.

Leuk je weer even te zien, trouwens! Dacht dat je achter ons aan liep, dus ik heb je geen gedag meer gezegd. Excuses daarvoor. Desalniettemin hebben we volgens mij allemaal wel staan te genieten van een fenomenaal optreden.
Ik ben afgeslagen bij de lockers, heb enkel iets tegen Nikita en Johanra kunnen zeggen, je was mee met de slipstream. Dus geen excuses nodig, ik zou eigenlijk mijn excuses moeten aanbieden :) tot op Graspop?

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Jamel
Publiek was toch wat tam vond ik. Was zelf aan het einde van het optreden wel kapotgebeukt. Al kwam dat vooral door een ochtend/middag zon, zee en strand bij Cadzand.
IPA heb ik niet gehad, want vind ik altijd goor. Heb vandaag wel een prima tripel in Cadzand gedronken: Switchback. Ter ere van de bevrijding van Zeeuws-Vlaanderen.

Maar goed... Ooooopen The Stargaaaaaates!!
Idd vrij tam publiek, bij mij stonden er wel een vijftal mensen hard aan het gaan, eentje wist van geen ophouden, Nikita zal die ook wel opgemerkt hebben ;)

Users who are viewing this thread