Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Niet gelukt om tickets voor ozzy en Sabbath te scoren. Dan maar naar Dynamo, waar ik Gojira waarschijnlijk voor t laatst op een "klein" festival zal zien. (De rest van de line-up is ook echt top!)

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Niet gelukt om tickets voor ozzy en Sabbath te scoren. Dan maar naar Dynamo, waar ik Gojira waarschijnlijk voor t laatst op een "klein" festival zal zien. (De rest van de line-up is ook echt top!)
Als het ook in 16 minuten uitverkocht was dan is dat ook niet vreemd toch. Maar toch jammer Liam! Was wel een belevenis geweest

• Geweldig
Waarderingen: Metalhead Liam
Situaties waar een doorwinterde concertbezoeker regelmatig mee te maken heeft. Alsook het schrikken van de prijzen.

Voor de mensen die de metalwereld een beetje volgen was dit toch hartstikke logisch? Die man kan nauwelijks lopen, allerlei mislukte operaties, etc.

Denk dat er ook wel een hoop occasionele fans zijn, die final show en veel grote namen zien staan en daarom kaarten kopen, maar het niet noodzakelijk van dichtbij volgen. Zeg er dan ofwel niets van (als het dan toch algemene kennis hoort te zijn) of zeg het op voorhand.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en won666
Show van Marilyn Manson in Kopenhagen last minute (amper 3 h op voorhand) gecancelled wegens ontstoken stembanden
Voor zij die tickets hebben voor Amsterdam overmorgen, het gaat om laryngitis, en dat is blijkbaar niet op enkele dagen te genezen als ik Google goed begrijp. Nog even afwachten wat het uiteindelijk wordt

Users who are viewing this thread