Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Heb ik dat tweede gedeelte geschreven? Volgens mij niet

Als je dat suggereert met deze post dan het volgende:
[ad hominem alert][schampere opmerking-alert] een beetje historicus heeft zijn bronnen op orde [/ad hominem alert][/schampere opmerking-alert]

Indien je dat met deze post niet suggereert dan het volgende:
Discussie voortzetten onder het genot van een biertje in Dessel?
Slecht plan, discussieren op Graspop….

Ik wens u allen een plezant GP2025, een festival dat bekend staat om zijn gemoedelijkheid, hoge tolerantiegraad en het “in de waarde laten van een ieder”. Wellicht dat een enkeling onder u nog zich nog eens moet afvragen of hij/zij hier echt thuis hoort 🤟🏻

• Haha
Waarderingen: nikita
Slecht plan, discussieren op Graspop….
Dan niet.

Ik vind het overigens erg jammer dat je niet even ingaat op de manier waarop je citeert. Zou een boel kou uit de lucht halen, want ik heb echt geen kwaad in de zin hoor. Ik hou er alleen niet van wanneer er iets aan mij toegeschreven wordt dat domweg niet van mij is.

Zelfreflectie is een zeldzame eigenschap die helaas niet aan een ieder gegeven is.
Hier kunnen we het roerend over eens zijn in ieder geval. De tegenstrijdigheid tussen de eerste en de tweede zin in het volgende bericht duidt bijvoorbeeld niet op een hoge mate van zelfreflectie:
Ik wens u allen een plezant GP2025, een festival dat bekend staat om zijn gemoedelijkheid, hoge tolerantiegraad en het “in de waarde laten van een ieder”. Wellicht dat een enkeling onder u nog zich nog eens moet afvragen of hij/zij hier echt thuis hoort 🤟🏻
;)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en nikita
Toch even moeien: ik zie hier eveneens geen persoonlijke aanvallen, voornamelijk vragen omtrent het gebruik van die vlaggen. Het feit dat uzelf het belangrijk vindt om het gebruik te 'verdedigen' (ik vond geen ander woord), doet vermoeden dat je ook wel ergens weet dat deze beladen is. Misschien heb je er al iets teveel discussie over gehad, maar sommige zaken zijn nu eenmaal discutabel geworden, zowel op politiek vlak, maar evengoed in andere sectoren.

Vandaag zie ik uitgestoken handen. Geen idee hoe lang je al op dit forum vertoeft, maar ik heb tot nu toe niemand gezien die echt negatieve intenties heeft (Buiten die ene kerel die zei dat Metallica nooit op graspop zal staan, zo'n negativiteit kunnen we wel missen🤪). Hopelijk kun je het dat ook vinden om deze handen te aanvaarden. Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat het meest trieste bericht vandaag "no tickets available" zal zijn 😆

Dus volgende verkoop, Black Sabbath?

Klote zooi. Was 1 zitplaats vrij van de artist pre-sale. Moest ik 2 kaarten selecteren! Maar hoe moe k da doen als d'r maar 1 zitplaats is?! Nu is ie alsnog weg...

• Verdrietig
Waarderingen: Jamel
Klote zooi. Was 1 zitplaats vrij van de artist pre-sale. Moest ik 2 kaarten selecteren! Maar hoe moe k da doen als d'r maar 1 zitplaats is?! Nu is ie alsnog weg...
Had die gewoon allebei gekocht! Ik had die tweede wel over gekocht! :(

Heel benieuwd naar de planning tijdens het event inderdaad. Verwacht er wel een paar legendarische combinaties van artiesten die samen nummers gaan spelen
@Koekdoos ik ga hier verder want is niet Graspop gerelateerd. 2000 euro trouwens is het niet maar 2000 pond ;). En 1 pond is meer dan 1 euro

Maar inderdaad, die planning! Ben ik ook wel eens benieuwd naar! Deuren om 12 h 00 en al gedaan om 22 h 30? Dat is, zelfs met gewoon gitaar inpluggen en zonder change over, amper een half uurtje per act? En dan is er nog die super groep?

Had die gewoon allebei gekocht! Ik had die tweede wel over gekocht!
Had de ander (die aan de andere kant van t stadion was) ook geselecteerd, maar toen kon ie nie meer. Wil toch het liefst 2 tickets (Als er nog maar 1 over is ga ik alleen) om met mijn vader hierheen te gaan.
Maar helaas. Wel dus goed om t in de gaten te blijven houden want er vallen dus tickets terug!

• Leuk
Waarderingen: won666
Voor een ieder die een kaart kon bemachtigen: gefeliciteerd, maar wat een prijzen zeg! Mooie line up, maar toch blij dat ik de originele Sabbath line up in 1999 nog in Rotterdam heb kunnen bewonderen tegen een beetje normale prijzen.

Laatst bewerkt:
Had die gewoon allebei gekocht! Ik had die tweede wel over gekocht! :(

@Koekdoos ik ga hier verder want is niet Graspop gerelateerd. 2000 euro trouwens is het niet maar 2000 pond ;). En 1 pond is meer dan 1 euro

Maar inderdaad, die planning! Ben ik ook wel eens benieuwd naar! Deuren om 12 h 00 en al gedaan om 22 h 30? Dat is, zelfs met gewoon gitaar inpluggen en zonder change over, amper een half uurtje per act? En dan is er nog die super groep?
Maar dat is hier toch al een aantal keer geventileerd? Het is geen festival, dus geen volledige sets. Zie het al het Freddy Mercury Tribute. Dus 2 a 3 nummers per band. En dan waarschijnlijk veel Ozzy en Sabbath covers. Dus sommige bands zullen niet eens aan een half uur komen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Waar vind je dit?

ok op site van livenation vandaag dus

Laatst bewerkt:
Kunnen we het nu lekker weer over muziek hebben?

“Rock is de kunst van het ongefilterde, waar rauwe emotie luider klinkt dan perfectie.”

Aldus de wijze metalcavia.

Peace out brothers, sisters and everyone else! ☮️🌸🤘😊

Users who are viewing this thread