Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
De The Last Will And Testament tour van Opeth is nu een tweetal concerten onderweg. Kijk enorm uit naar de show volgende week in Afas Live! Valt de Opeth show op Graspop eigenlijk ook onder diezelfde tour, of kunnen we dan misschien een andere show / setlist verwachten?
Ja ik ook! Paar nieuwe nummers extra in de setlist en wat oudjes die ik minder kende. Vooral Master's Apprentice vind ik een meesterlijk nummer

Ja ik ook! Paar nieuwe nummers extra in de setlist en wat oudjes die ik minder kende. Vooral Master's Apprentice vind ik een meesterlijk nummer
Van het nieuwe album vind ik §7 ook wel een smaakmaker. Was uiteindelijk niet zo weggeblazen door dat album als ik gehoopt had, maar toen ik het laatst luisterde sprong §7 er wel opeens uit, dus leuk dat die in de setlist zit!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Elisa Day
Klopt. En dan ong. 10 minuten (of 20 weet niet meer precies) voordat de pre-sale echt begint, kan je op die knop klikken om naar de wachtrij te gaan. Dezelfde type wachtrij als bij de artist pre-sale
Gisterenmorgen ook gedaan, kwartier voor de pre-sale, om uiteindelijk in een wachtrij te zitten met +30.000 voor mij. Denk dat het hopeloos wordt om aan reguliere tickets te geraken, De enige kans, volgens mij, wordt morgen extreem dure VIP tickets aankopen.

Gisterenmorgen ook gedaan, kwartier voor de pre-sale, om uiteindelijk in een wachtrij te zitten met +30.000 voor mij. Denk dat het hopeloos wordt om aan reguliere tickets te geraken, De enige kans, volgens mij, wordt morgen extreem dure VIP tickets aankopen.
K vrees er ook voor, maar hopen mag altijd

Voor diegene die zonder ticket toch wensen te gaan op zaterdag 5 juli is er een goedkoper alternatief voorzien..:)

Users who are viewing this thread