Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De The Last Will And Testament tour van Opeth is nu een tweetal concerten onderweg. Kijk enorm uit naar de show volgende week in Afas Live! Valt de Opeth show op Graspop eigenlijk ook onder diezelfde tour, of kunnen we dan misschien een andere show / setlist verwachten?
Van het nieuwe album vind ik §7 ook wel een smaakmaker. Was uiteindelijk niet zo weggeblazen door dat album als ik gehoopt had, maar toen ik het laatst luisterde sprong §7 er wel opeens uit, dus leuk dat die in de setlist zit!
Klopt. En dan ong. 10 minuten (of 20 weet niet meer precies) voordat de pre-sale echt begint, kan je op die knop klikken om naar de wachtrij te gaan. Dezelfde type wachtrij als bij de artist pre-sale
Gisterenmorgen ook gedaan, kwartier voor de pre-sale, om uiteindelijk in een wachtrij te zitten met +30.000 voor mij. Denk dat het hopeloos wordt om aan reguliere tickets te geraken, De enige kans, volgens mij, wordt morgen extreem dure VIP tickets aankopen.
Gisterenmorgen ook gedaan, kwartier voor de pre-sale, om uiteindelijk in een wachtrij te zitten met +30.000 voor mij. Denk dat het hopeloos wordt om aan reguliere tickets te geraken, De enige kans, volgens mij, wordt morgen extreem dure VIP tickets aankopen.
En voor de mensen die hem nog niet hadden Hier ook de live nation pre-sale. je hoeft alleen een account te maken en dan optijd in te loggen om mee te doen.
Hoe doe je dat? Ik heb twee ip adressen gebruikt, voor elke vvk een, en toen werd ik alsnog bij 1 eruit gegooid want dubbel mocht niet? Heb je meerdere accounts bij TM?
Buy tickets for Metal Night: Metal Comes Home - Black Sabbath Party at O2 Institute2 Birmingham on 05/07/2025 at LiveNation.co.uk. Search for United Kingdom and international concert tickets, tour dates and venues in your area with the world's largest concert search engine.
www.livenation.co.uk
Voor diegene die zonder ticket toch wensen te gaan op zaterdag 5 juli is er een goedkoper alternatief voorzien..