Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
@Jamel. Nieuwe van Machine Head dan?
Ik ben een beetje teleurgesteld...
Die vind ik verschrikkelijk helaas, Piebe. Ik vind sowieso lang niet alles goed van Machine Head en zeker niet op album, maar deze recht-toe-recht-aan songs van hen die trek ik helemaal slecht. Vergelijk dit eens met een Imperium of een Locust. :cry:

Gelukkig was het vandaag verder best een oké releasedag bekeken vanuit mijn obscure niche hoek.

Ik krijg een beetje een mash-up gevoel ofzo. Ik hoor o.a. wat pool of booze, sad man's tongue, heaven nor hell.. 😅 ben een beetje in de war nu
Ja, wel met je eens! Zit inderdaad van al die nummers wel iets in. Ik ga alleen wel heel goed op die thrashy riffjes. Heerlijk.
En hail to the Goat😝

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Die vind ik verschrikkelijk helaas, Piebe. Ik vind sowieso lang niet alles goed van Machine Head en zeker niet op album, maar deze recht-toe-recht-aan songs van hen die trek ik helemaal slecht. Vergelijk dit eens met een Imperium of een Locust. :cry:

Gelukkig was het vandaag verder best een oké releasedag bekeken vanuit mijn obscure niche hoek.
Gelukkig! Ik zei: een beetje teleurgesteld. Maar eigenlijk ben ik het zoooo met je eens... Machine Head onwaardig. Ik bracht het nog voorzichtig. Ik weet nog goed dat Burn My Eyes uit kwam. Een eyeopener. Dan is dit echt een teleurstelling

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Projunk en Jamel
Gelukkig! Ik zei: een beetje teleurgesteld. Maar eigenlijk ben ik het zoooo met je eens... Machine Head onwaardig. Ik bracht het nog voorzichtig. Ik weet nog goed dat Burn My Eyes uit kwam. Een eyeopener. Dan is dit echt een teleurstelling
Het siert je dat je het nog voorzichtig bracht. ;)

Nu is het natuurlijk wel een single, dus wellicht dat ze eerst de meest 'toegankelijke' nummers releasen en het album als geheel wel de moeite waard blijkt te zijn. Maar ik heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd.

Het siert je dat je het nog voorzichtig bracht. ;)

Nu is het natuurlijk wel een single, dus wellicht dat ze eerst de meest 'toegankelijke' nummers releasen en het album als geheel wel de moeite waard blijkt te zijn. Maar ik heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd.
Ja, helaas....Burn My Eyes was natuurlijk een klassieker!! Maar toen kwam Unto the Locust en The Blackening. Misschien leggen wij de lat ook wel te hoog 😝

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ja, helaas....Burn My Eyes was natuurlijk een klassieker!! Maar toen kwam Unto the Locust en The Blackening. Misschien leggen wij de lat ook wel te hoog 😝
Haha ja, eigenlijk hebben ze behoorlijk wat goeie shit uitgebracht over de jaren. Laten we dat gewoon koesteren, blijven genieten van hun liveshows en verder hun nieuwste albums gewoon negeren als dat nodig blijkt te zijn. :)

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Haha ja, eigenlijk hebben ze behoorlijk wat goeie shit uitgebracht over de jaren. Laten we dat gewoon koesteren, blijven genieten van hun liveshows en verder hun nieuwste albums gewoon negeren als dat nodig blijkt te zijn. :)
Svh ja het ene album is top en de andere te slecht voor de vuilnisbak. Maar het wisselt gelukkig wel af en is dus niet alleen een neerwaartse trend.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Jamel
Ik ben zelf erg enthousiast over het debuutalbum van de Extreme Metalband 'Wrath of Logarius'. Super intense plaat, met verschroeiende vocals, ongelooflijk goed drumwerk en invloeden vanuit de Black, Death en Deathcore. Die band ga ik goed in de gaten houden, want ik sluit niet uit dat we die op korte termijn terug gaan zien op de Europese festivals. Niet voor niets ook dat een gerenommeerd label als Seasons of Mist ze al na één EP heeft omarmd.

• Confetti
Waarderingen: MarcoReusel
Ik vond het laatste album dat ze uitbrachten, Of Kingdom and Crown, eigenlijk best de moeite. Daar zaten toch een reeks stevige en gewoon goede nummers bij. Met die nieuwe single kan ik nu ook niet veel. Unbound was dan wel weer oké. Een beetje afwisselend dus. Ga zelf het komende album alleszins niet negeren, want ze zullen er wellicht enkele nummers van spelen op Alcatraz! Live brengen ze die songs toch weer naar een ander niveau.

"Unbound" vind ik goed klinken na een paar keer afspelen. Heb nog maar 2 nummers gehoord van de nieuwe album die uitkomt 25 april.
Waar hebben jullie die volledige album kunnen beluisteren??
Er zijn volgens mij nog maar 2 nummers te beluisteren. Tenzij er ergens een leak zou zijn.

"Unbound" vind ik goed klinken na een paar keer afspelen. Heb nog maar 2 nummers gehoord van de nieuwe album die uitkomt 25 april.
Waar hebben jullie die volledige album kunnen beluisteren??
Het ging over de nieuwe single 'Bonescraper' niet over het nieuwe album.

Ik vond Unbound idd ook wel een prima nummer. Bonescraper wat minder.

Users who are viewing this thread