Lowlands 2025

je mag vinden wat je wil, vraag me alleen af waar dat dan op gebaseerd is.
en als dat dan enkel is op wat je weet uit de media, prima, dat mag iedereen zelf beslissen.
maar ik vind dat vreemd.

je mag vinden wat je wil, vraag me alleen af waar dat dan op gebaseerd is.
en als dat dan enkel is op wat je weet uit de media, prima, dat mag iedereen zelf beslissen.
maar ik vind dat vreemd.
Het fijne aan het internet is dat haar uitdragingen gewoon keurig zijn gedocumenteerd :)

Met één keer Googlen heb je zo wat resultaten waar je op z’n zachtst gezegd twijfels bij kunt plaatsen

Beetje pech voor haar dat ze bekend is en die controverses gelijk zo groot in de media komen ja. Maar ook daar trekt ze zich niet zoveel van aan dus opzich is dat prima. Mja, wel voer voor juice natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Laat Anouk maar lekker ver weg blijven van Lowlands, heb er muzikaal niks mee en qua media uitingen vind ik het ook niks.

Ik zit trouwens nog even door de oude posters te bladeren via de festileaks post, maar die prijsstijgingen in de beginjaren van Lowlands waren ook wel heftig. 1992: 75 gulden, 1993: 95 gulden, 1994: 115 gulden en in 1995 140 gulden. Zijn stijgingen van tussen de 20% en 25% per jaar.

Haha, gezien de reacties hier op (de persoonlijkheid en media uitlatingen van) Anouk hoeven we ook geen rappers meer te verwachten op Lowlands. Dat vind ik persoonlijk dan weer voordelig van het feit dat Anouk niet komt ;-)

Het ging mij om haar nieuwe muziek en samen met haar back catalogue krijgt ze een Heineken echt wel plat is mijn inschatting. Afijn smaken verschillen!

Haha, gezien de reacties hier op (de persoonlijkheid en media uitlatingen van) Anouk hoeven we ook geen rappers meer te verwachten op Lowlands. Dat vind ik persoonlijk dan weer voordelig van het feit dat Anouk niet komt ;-)

Het ging mij om haar nieuwe muziek en samen met haar back catalogue krijgt ze een Heineken echt wel plat is mijn inschatting. Afijn smaken verschillen!

Zelfs als Anouk zich enkel uitgelaten had over haar inzet om wereldhonger te bestrijden en zelfstandig gezorgd had voor vrede op aarde, had ze van mij alsnog met een ruime boog om Biddinghuizen heen naar Pinkpop gemogen. Het is (voor mij) gewoon geen boeiende artiest.

En haha alle rappers zijn stom.

Is tenminste een van de meest oprechte personen op televisie. Persoonlijk vind ik de goede dingen die ze heeft gedaan voor de medemens veel zwaarder wegen als een paar discutabele uitspraken, laten we niet een enkele opmerking voer maken om iemand nooit meer te laten optreden op een festival.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Muzikaal vind ik het ook zeker niet slecht, ze heeft een norm arsenaal aan hits ook waardoor je het uur best prima door kan komen. Als ze komt zou ik haar willen zien met een Metropool orkest ofzo, iets in die geest. Dat lijkt me wel weer tof. Persoonlijkheid interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd, ik hoef er geen vriendjes mee te worden.

Liam Gallagher zou ik aan de bar binnen 2 minuten ruzie mee hebben waarschijnlijk, maar muzikaal vind ik die arrogantie wel gewoon weer tof.

Laatst bewerkt:

En ze heeft meer ballen dan menig mannelijk rockartiest.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Mimi en StevieU2
Ik heb een stuk van Anouk gezien in de Alpha in 2001. Stond daar vooral om een goede plek te hebben voor het optreden dat daarna kwam (Placebo). Ging dat mens daar nog bijdehand over doen ook: "Volgens mij staan er hier al veel mensen die wachten op de volgende act: Plas emo ofzo. Nou veel plezier ermee".
Muziek maken boeit haar niks, heeft ze al verschillende keren letterlijk gezegd. Haar hele voordoen is een act joh, zonder die zogenaamde "oprechtheid" zou er écht niemand meer naar haar luisteren.

Laat Anouk maar lekker ver weg blijven van Lowlands, heb er muzikaal niks mee en qua media uitingen vind ik het ook niks.

Ik zit trouwens nog even door de oude posters te bladeren via de festileaks post, maar die prijsstijgingen in de beginjaren van Lowlands waren ook wel heftig. 1992: 75 gulden, 1993: 95 gulden, 1994: 115 gulden en in 1995 140 gulden. Zijn stijgingen van tussen de 20% en 25% per jaar.
Tja en nu met de inflatie van Tump en zijn vriendjes gaan we volgend jaar naar de 125% verhoging 🤔🤣🤣

Ben zelf ook wel benieuwd waar BCNR wordt neergezet. Vind dat nou niet een band waar heel veel Lowlandsgangers op afkomen, maar misschien heb ik dat bij het verkeerde eind.
Zo'n vroege Bravo spot zoals Big Thief of boygenius? Lijkt me beetje in dezelfde liefhebbers-niche vallen.

Users who are viewing this thread