Lowlands 2025

Gelukkig. Ik was even bang dat ik de enige was die geen zin heb in de jeugd. Wat een vergaande glorie is dat zeg :)
Vergane glorie vind ik toch een misplaatste term bij de Jeugd. Die hebben in 2023 toch een behoorlijke kneiter (plus goed ontvangen) album nog uitgebracht. Zolang Bas Bron (Fatima Yamaha) daar aan de knoppen zit blijft het altijd smullen. Wel eens dat de albums daarvoor wel iets middelmatiger waren, maar als dwarsdoorsnede van hun oeuvre hebben ze toch zeker wel een hele trits aan fijne tracks aan elkaar geregen.

Maar het kan je ding natuurlijk gewoon niet zijn.

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en mgbss
Vergane glorie vind ik toch een misplaatste term bij de Jeugd. Die hebben in 2023 toch een behoorlijke kneiter (plus goed ontvangen) album nog uitgebracht. Zolang Bas Bron (Fatima Yamaha) daar aan de knoppen zit blijft het altijd smullen. Wel eens dat de albums daarvoor wel iets middelmatiger waren, maar als dwarsdoorsnede van hun oeuvre hebben ze toch zeker wel een hele trits aan fijne tracks aan elkaar geregen.

Maar het kan je ding natuurlijk gewoon niet zijn.
Gelukkig zit Bas Bron er nog bij ja, over de beats nooit te klagen gehad. Maargoed ik zal na 25 jaar gewoon al die nummers een beetje zat zijn geworden. Heb ze misschien al 10(?) keer gezien in me leven, beetje eentonig geworden voor mijn gevoel.

Misschien was vergaande glorie wat overdreven. Laat ik het anders zeggen; ik ben blij dat er nu eens een andere artiest op de Alpha staat :)

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread