Lowlands 2025

Ik begrijp dat het niet iedereens cup of tea is, maar Chappell Roan heeft het afgelopen jaar vaak genoeg laten zien dat ze een ijzersterke performer is. Het gaat niet alleen om haar muziek, ze maakt ook veel indruk met haar verschijning en bij sommige shows pakt ze flink uit met het decor. Er zijn veel liveregistraties op YouTube te vinden van bijvoorbeeld SNL, Grammy's, VMA's, Lollapalooza, Jimmy Fallon etc. en ik kan absoluut aanbevelen om er een aantal te bekijken.
Dat had ik inderdaad al gedaan en elke twijfel om niet te gaan kijken is daarmee weggehaald. Hopelijk een mooi moment om me elders op te laden voor de nacht.

Ze staan al op BKS (maar the Dare ook). Ik zou het toch wel heel vet vinden als Kneecap nog even overkomt van Pukkelpop, zeg.

• On fire
Waarderingen: Novis95
Ze staan al op BKS (maar the Dare ook). Ik zou het toch wel heel vet vinden als Kneecap nog even overkomt van Pukkelpop, zeg.
Die zag ik voordat de line-ups kwamen eigenlijk als zekerheidje voor Lowlands. Denk niet dat het gaat gebeuren helaas

Nu De Jeugd van Tegenwoordig ook op Pukkelpop staat kan Lowlands helemaal niet meer ontbreken vrees ik. Zonde van de spot, maar goed was te verwachten.

Users who are viewing this thread