Lowlands 2025

Kans is groot dat ook ik dit jaar weer de bravo aanveeg, maar ik was vorig jaar gewoon kapot rond 1 uur.

Ik stond vorig jaar ook rond 11 uur op het terrein en bijna niet bij de tent geweest tussen door. Na 14 uur op de benen staan was het wel mooi…
Over t algemeen gaat onze groep ook niet terug naar de tent tussendoor maar wel even relaxen op t terrein. Merk ook aan mezelf dat t heel erg aan de gemoedstoestand ligt bij mij.

In 2023 niet voor 4u geslapen, en in 2024 alleen op zondag tot 2u gered vanwege de DnB. Hielp ook niet dat ik anderhalve week later me ziek had gemeld met een burnout. Dit jaar nieuwe kansen 😅

• Verdrietig
Waarderingen: koekebakker
Over t algemeen gaat onze groep ook niet terug naar de tent tussendoor maar wel even relaxen op t terrein. Merk ook aan mezelf dat t heel erg aan de gemoedstoestand ligt bij mij.

In 2023 niet voor 4u geslapen, en in 2024 alleen op zondag tot 2u gered vanwege de DnB. Hielp ook niet dat ik anderhalve week later me ziek had gemeld met een burnout. Dit jaar nieuwe kansen 😅
Haha ja een burnout helpt niet echt mee met energie levels! Ik red het zelf al jaren niet meer tot na 2u ong. Maar dan ben ik wel meestal ook al de hele dag op het terrein aan het rondtaffelen, zonder veel pauze. Ben vaak daarom vooral kapot van het zo lang op de benen staan. En katers helpen niet mee ofc. Dit jaar hebben we besloten dat we de maanden van tevoren veel lange wandelingen gaan maken om het gemakkelijker uit te kunnen houden op LL 😄

• Leuk
Waarderingen: Don_076 en daily
Haha ja een burnout helpt niet echt mee met energie levels!
Nee klopt, was eigenlijk ook al te ziek om naar Lowlands te gaan maar koppig (en ik had mn kaartje al, al in geluisterd, alles geregeld etc)

Dit jaar hebben we besloten dat we de maanden van tevoren veel lange wandelingen gaan maken om het gemakkelijker uit te kunnen houden op LL 😄
Eigenlijk wel een slim idee! Ik hoop dus vanaf mei vrij te zijn dus kan wel wat dagen besteden aan lange wandelingen!

• Leuk
Waarderingen: Flynn
Haha ja een burnout helpt niet echt mee met energie levels! Ik red het zelf al jaren niet meer tot na 2u ong. Maar dan ben ik wel meestal ook al de hele dag op het terrein aan het rondtaffelen, zonder veel pauze. Ben vaak daarom vooral kapot van het zo lang op de benen staan. En katers helpen niet mee ofc. Dit jaar hebben we besloten dat we de maanden van tevoren veel lange wandelingen gaan maken om het gemakkelijker uit te kunnen houden op LL 😄
Had ik ook veel last van. Heeft flink geholpen, af en toe een goede schep pep helpt ook. Vorig jaar 250k stappen aangetikt in 5 dagen tijd.

Users who are viewing this thread