Mja dat invloeden uit verhaal begint ook een beetje cliché te worden. Net zoals BKS jaarlijks zo zijn enkele Afrikaanse act neer zet onder het mom "lekker divers" terwijl dan juist een beetje in de stereotyperingen gaat zitten als je het mij vraagt. Je kan ook gewoon een goede trance dj uit die contreien boeken om maar wat te noemen. Ik ben van mening dat Lowlands het spectrum wat breder mag trekken. Draaimolen en Dekmantel worden vandaag volgens mij regelmatig genoemd in dit topic, maar dat zijn juist festivals die de laatste jaren in de top van hun commercie zitten, en makkelijk uitverkopen zonder 1 naam te lossen. Dus hoezo alternatief....?Ik vind Heartstring, Lammer(echt zo'n hekel aan die gast) en Chris Stussy ook geen bijster originele namen, maar als je iets verder kijkt dan dat zitten er toch wat bijzondere dingen tussen. DJ G2G wil bijvoorbeeld wel eens een random uptempo plaat door zn set heen gooien. Not a fan van gotu jim en zn vrienden en de hyperpop van Charlie Avalon heb ik ook nog niet zo erg gezien op LL. Ook lijkt er wel een dancehall avond in de India te zijn geprogrammeerd met bijvoorbeeld Nooriyah, die muziek met heel veel invloeden uit het midden oosten draait. Wat voor namen had je dan gezocht om van vernieuwing te spreken?