Lowlands 2025

Kans is groot dat ook ik dit jaar weer de bravo aanveeg, maar ik was vorig jaar gewoon kapot rond 1 uur.

Ik stond vorig jaar ook rond 11 uur op het terrein en bijna niet bij de tent geweest tussen door. Na 14 uur op de benen staan was het wel mooi…
Over t algemeen gaat onze groep ook niet terug naar de tent tussendoor maar wel even relaxen op t terrein. Merk ook aan mezelf dat t heel erg aan de gemoedstoestand ligt bij mij.

In 2023 niet voor 4u geslapen, en in 2024 alleen op zondag tot 2u gered vanwege de DnB. Hielp ook niet dat ik anderhalve week later me ziek had gemeld met een burnout. Dit jaar nieuwe kansen 😅

• Verdrietig
Waarderingen: koekebakker
Over t algemeen gaat onze groep ook niet terug naar de tent tussendoor maar wel even relaxen op t terrein. Merk ook aan mezelf dat t heel erg aan de gemoedstoestand ligt bij mij.

In 2023 niet voor 4u geslapen, en in 2024 alleen op zondag tot 2u gered vanwege de DnB. Hielp ook niet dat ik anderhalve week later me ziek had gemeld met een burnout. Dit jaar nieuwe kansen 😅
Haha ja een burnout helpt niet echt mee met energie levels! Ik red het zelf al jaren niet meer tot na 2u ong. Maar dan ben ik wel meestal ook al de hele dag op het terrein aan het rondtaffelen, zonder veel pauze. Ben vaak daarom vooral kapot van het zo lang op de benen staan. En katers helpen niet mee ofc. Dit jaar hebben we besloten dat we de maanden van tevoren veel lange wandelingen gaan maken om het gemakkelijker uit te kunnen houden op LL 😄

• Leuk
Waarderingen: Don_076 en daily
Haha ja een burnout helpt niet echt mee met energie levels!
Nee klopt, was eigenlijk ook al te ziek om naar Lowlands te gaan maar koppig (en ik had mn kaartje al, al in geluisterd, alles geregeld etc)

Dit jaar hebben we besloten dat we de maanden van tevoren veel lange wandelingen gaan maken om het gemakkelijker uit te kunnen houden op LL 😄
Eigenlijk wel een slim idee! Ik hoop dus vanaf mei vrij te zijn dus kan wel wat dagen besteden aan lange wandelingen!

• Leuk
Waarderingen: Flynn
Haha ja een burnout helpt niet echt mee met energie levels! Ik red het zelf al jaren niet meer tot na 2u ong. Maar dan ben ik wel meestal ook al de hele dag op het terrein aan het rondtaffelen, zonder veel pauze. Ben vaak daarom vooral kapot van het zo lang op de benen staan. En katers helpen niet mee ofc. Dit jaar hebben we besloten dat we de maanden van tevoren veel lange wandelingen gaan maken om het gemakkelijker uit te kunnen houden op LL 😄
Had ik ook veel last van. Heeft flink geholpen, af en toe een goede schep pep helpt ook. Vorig jaar 250k stappen aangetikt in 5 dagen tijd.

Ze staat sowieso al op Zero For Three in Maastricht, dus er is wel al een NL datum.

Is aangekondigd voor 5-7 september in Maastricht voor het nieuwe 043 festival. Weet niet waarom die er (nog) niet tussen staat.

Ah, ja ze noemt dit het zomerschema en september valt daar net buiten dus ik denk dat ze het daarom niet hier neerzet. Hoop dat er nog wat bijkomt dan.

Dat is voor mijn gevoel voor 90% meer het lied van Fred again dan van haar, toch? Zij heeft alleen een keer een knijterlange voicememo naar Fred gestuurd en die heeft van haar gezanik een geweldig lied gemaakt. (Zeg ik even gechargeerd)
en met dat principe heeft Fred vervolgens wereldfaam en drie vette albums gemaakt!

Terug onderweg van The Wombats in Paradiso met in het voor- én naprogramma Red Rum Club. Dat lijkt me best een leuk bandje voor in de Lima
Precies dit! Ik had eigenlijk alleen kaarten voor Red Rum Club, maar daardoor kan je om 21:25 al naar binnen en ‘gratis’ Wombats zien. Erg goed zeg, veel beter dan ik had verwacht.

Red Rum Club idd ook een erg leuke band voor de Lima ja. Schijnbaar in Engeland best groot. Toch altijd gek dat het soms op het vaste land niet helemaal los wil komen ofzo, want de band heeft zelfs potentie om de India wel te vullen. Met 5 albums als op zak, zie ik dat alleen niet meer gebeuren.

Ja The Wombats zelf mogen natuurlijk ook altijd doorkomen! Ze staan wel al op Nirwana Tuinfeest, maar hebben nog wel een mooi gaatje voor Lowlands

Voor Red Rum Club is het wel de eerste keer ooit dat ze op het Europese vasteland touren, dus ondanks dat ze al 5 albums uit hebben denk ik dat ze nog wel groeipotentie hebben! Ik zie het in ieder geval best werken op Lowlands

Vorige week hoorde ik de nieuwe single van Chapell Roan. Ik was onderweg naar mijn werk, vanuit Rotterdam naar Utrecht. Het zonnetje kwam prachtig op in een bloed-oranje kleur en hing boven mistige landbouwakkers. Toen werd op de radio de nieuwe single aangekondigd, ik had nog nooit echt een nummer van haar gehoord dus nam me al voor om aandachtig te luisteren..
De zoetsappigheid en het kinderachtige niveau ervan verziekte bijna mijn mooie ochtend (bijna want ik laat me niet snel uit het veld slaan). Wat is het toch beschamend, teleurstellend en om te huilen dat dit een plek inneemt waar bijvoorbeeld ook Florence & The Machine of iets dergelijks had kunnen staan. 😢

Vorige week hoorde ik de nieuwe single van Chapell Roan. Ik was onderweg naar mijn werk, vanuit Rotterdam naar Utrecht. Het zonnetje kwam prachtig op in een bloed-oranje kleur en hing boven mistige landbouwakkers. Toen werd op de radio de nieuwe single aangekondigd, ik had nog nooit echt een nummer van haar gehoord dus nam me al voor om aandachtig te luisteren..
De zoetsappigheid en het kinderachtige niveau ervan verziekte bijna mijn mooie ochtend (bijna want ik laat me niet snel uit het veld slaan). Wat is het toch beschamend, teleurstellend en om te huilen dat dit een plek inneemt waar bijvoorbeeld ook Florence & The Machine of iets dergelijks had kunnen staan. 😢
Tja ik ben ook niet echt onder de indruk van Chapell Roan. Maar het is Lowlands, het staat er vast bombvol. En jij kunt lekker ergens anders gaan kijken, waarschijnlijk keuze te over. Ga ik ongetwijfeld ook doen hoor ;-)

Persoonlijk heb ik overigens een grotere afkeer van FATM, dat trek ik echt niet: die overdreven uithalen en die galm, brrr.... Het blijft een kwestie van smaak.

Users who are viewing this thread

• Jojo