P piep Dagopener 1 feb 2022 540 699 Vandaag om 10:14 #121 Kesselman zei: afgelopen week zag ik een overzicht van alle namen en de podia waar ze stonden. maar dat is van de site verdwenen, vreemd en jammer iemand toevallig die ze nog weet? Klik om te vergroten... Het staat ook weer op de website zelf
Kesselman zei: afgelopen week zag ik een overzicht van alle namen en de podia waar ze stonden. maar dat is van de site verdwenen, vreemd en jammer iemand toevallig die ze nog weet? Klik om te vergroten... Het staat ook weer op de website zelf
P piep Dagopener 1 feb 2022 540 699 Vandaag om 11:04 #122 De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth! Laatst bewerkt: Vandaag om 11:18
De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth!
L Louwers Campingartiest 23 feb 2024 64 28 Vandaag om 11:48 #123 piep zei: De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth! Klik om te vergroten... Het lijken ook andere soort tenten toch?
piep zei: De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth! Klik om te vergroten... Het lijken ook andere soort tenten toch?
P piep Dagopener 1 feb 2022 540 699 Vandaag om 11:58 #124 Op vrijdag achter elkaar: Bankzitters - Roxy Dekker - Flemming - Ronnie Flex - Turfy Gang Mijn zoontje zal tevreden zijn
Op vrijdag achter elkaar: Bankzitters - Roxy Dekker - Flemming - Ronnie Flex - Turfy Gang Mijn zoontje zal tevreden zijn
PimSp Geliefde act 15 dec 2014 1.735 1.185 Vandaag om 12:39 #125 Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer Waarderingen: Tinus101, MartinB, Jamel en nog 3 andere personen
Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer
elo Headliner 3 dec 2013 6.449 5.950 Vandaag om 13:26 #127 PimSp zei: Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer Klik om te vergroten... Alestorm is toch geen serieuze band? Waarderingen: Metalhead Liam en MartinB
PimSp zei: Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer Klik om te vergroten... Alestorm is toch geen serieuze band?
Tinus101 Geliefde act 21 nov 2022 1.326 1.651 Vandaag om 14:30 #128 PimSp zei: Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer Klik om te vergroten... Ik twijfel ook steeds meer om mijn Paasweekend te gaan besteden aan Roadburn dan aan Paaspop Waarderingen: MartinB
PimSp zei: Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer Klik om te vergroten... Ik twijfel ook steeds meer om mijn Paasweekend te gaan besteden aan Roadburn dan aan Paaspop
elo Headliner 3 dec 2013 6.449 5.950 Vandaag om 14:37 #129 Tinus101 zei: Ik twijfel ook steeds meer om mijn Paasweekend te gaan besteden aan Roadburn dan aan Paaspop Klik om te vergroten... Als je van heavy muziek houdt is dat toch een no brainer
Tinus101 zei: Ik twijfel ook steeds meer om mijn Paasweekend te gaan besteden aan Roadburn dan aan Paaspop Klik om te vergroten... Als je van heavy muziek houdt is dat toch een no brainer
Tinus101 Geliefde act 21 nov 2022 1.326 1.651 Vandaag om 14:54 #130 elo zei: Als je van heavy muziek houdt is dat toch een no brainer Klik om te vergroten... Niet als je kaarten voor Paaspop ieder jaar gratis zijn Waarderingen: elo
elo zei: Als je van heavy muziek houdt is dat toch een no brainer Klik om te vergroten... Niet als je kaarten voor Paaspop ieder jaar gratis zijn
Kesselman Geliefde act 7 dec 2015 1.507 1.063 Vandaag om 16:09 #131 haunted youth erbij, heel vet warehouse geswitched, prima wordt weer een leuk weekend hopen dat er snel een clashfinder is
haunted youth erbij, heel vet warehouse geswitched, prima wordt weer een leuk weekend hopen dat er snel een clashfinder is