P piep Dagopener 1 feb 2022 540 699 Vandaag om 10:14 #121 Kesselman zei: afgelopen week zag ik een overzicht van alle namen en de podia waar ze stonden. maar dat is van de site verdwenen, vreemd en jammer iemand toevallig die ze nog weet? Klik om te vergroten... Het staat ook weer op de website zelf
Kesselman zei: afgelopen week zag ik een overzicht van alle namen en de podia waar ze stonden. maar dat is van de site verdwenen, vreemd en jammer iemand toevallig die ze nog weet? Klik om te vergroten... Het staat ook weer op de website zelf
P piep Dagopener 1 feb 2022 540 699 Vandaag om 11:04 #122 De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth! Laatst bewerkt: Vandaag om 11:18
De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth!
L Louwers Campingartiest 23 feb 2024 63 28 Vandaag om 11:48 #123 piep zei: De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth! Klik om te vergroten... Het lijken ook andere soort tenten toch?
piep zei: De app heeft ook een update. Met volgens mij een nieuwe plattegrond. De Phoenix en Warehouse zijn omgedraaid? Volgens mij gaat dat veel lopen schelen. Edit: Blokkenschema op de website + The Haunted Youth! Klik om te vergroten... Het lijken ook andere soort tenten toch?
P piep Dagopener 1 feb 2022 540 699 52 minuten geleden #124 Op vrijdag achter elkaar: Bankzitters - Roxy Dekker - Flemming - Ronnie Flex - Turfy Gang Mijn zoontje zal tevreden zijn
Op vrijdag achter elkaar: Bankzitters - Roxy Dekker - Flemming - Ronnie Flex - Turfy Gang Mijn zoontje zal tevreden zijn
PimSp Geliefde act 15 dec 2014 1.735 1.183 11 minuten geleden #125 Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer
Paaspop be like. We boeken steeds minder metalbands, buiten de coverbands. Laten we Alestorm en Dool tegelijk laten spelen. Dit vind ik zeer jammer