Paaspop 2025

→ Alle verse namen? Hieronder! Alle acts so far & tickets? Check: www.paaspop.nl
$hirak • ACinDC • Buren van de Brandweer • Danny Panadero Bigband • De Grote Lamme Frans Politieautoveiling • FeestDJRuud • Gerard Joling • H4ZEL • Harrie Snijders • Jack Shore • Jacob Banks • Justen de Wildt • Kaya Imani • Martin B • Nachtdienst • Orgel KaraJOKE • Pat McManus Band • Ramones Alive • Rondé • Ronnie Flex & The Fam • Sarah Shook & The Disarmers • Status Quotes • Winson

Jacob Banks :-)
Had alleen nog maar dat rijtje Gerard Joling, Lamme Frans, Orgel Joke enzo verwacht, dus blij verrast dat Jacob er bij zit
In elk rijtje zit wel een aardige naam. Jacob Banks gezien op DTRH23 dacht ik. Dus opgezocht en ja, dat klopt. Maar ik weet er niet heel veel meer van, dus loop er zelf niet heel erg warm voor (al is het een prima naam natuurlijk).

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Ik zie Jacob Banks van de 3 reacties 2x voorbij komen. Aanrader dus? Wat voor muziek moet ik aan denken? Want van deze drop namen hoef ik enkel Orgel Joke te zien :ROFLMAO:

Zo'n typische rij Paaspop namen maar ik mis dit jaar wel telkens die 2 plotselinge pareltjes. Van dit rijtje vind ik alleen Sarah Shook & The Disarmers de moeite.

Users who are viewing this thread