Paaspop 2025

→ Alle verse namen? Hieronder! Alle acts so far & tickets? Check: www.paaspop.nl
$hirak • ACinDC • Buren van de Brandweer • Danny Panadero Bigband • De Grote Lamme Frans Politieautoveiling • FeestDJRuud • Gerard Joling • H4ZEL • Harrie Snijders • Jack Shore • Jacob Banks • Justen de Wildt • Kaya Imani • Martin B • Nachtdienst • Orgel KaraJOKE • Pat McManus Band • Ramones Alive • Rondé • Ronnie Flex & The Fam • Sarah Shook & The Disarmers • Status Quotes • Winson

Jacob Banks :-)
Had alleen nog maar dat rijtje Gerard Joling, Lamme Frans, Orgel Joke enzo verwacht, dus blij verrast dat Jacob er bij zit
In elk rijtje zit wel een aardige naam. Jacob Banks gezien op DTRH23 dacht ik. Dus opgezocht en ja, dat klopt. Maar ik weet er niet heel veel meer van, dus loop er zelf niet heel erg warm voor (al is het een prima naam natuurlijk).

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Ik zie Jacob Banks van de 3 reacties 2x voorbij komen. Aanrader dus? Wat voor muziek moet ik aan denken? Want van deze drop namen hoef ik enkel Orgel Joke te zien :ROFLMAO:

Ik zie Jacob Banks van de 3 reacties 2x voorbij komen. Aanrader dus? Wat voor muziek moet ik aan denken? Want van deze drop namen hoef ik enkel Orgel Joke te zien :ROFLMAO:
De paar nummers die ik ken vind ik vrij vergelijkbaar met Rag 'n Bone man

Zo'n typische rij Paaspop namen maar ik mis dit jaar wel telkens die 2 plotselinge pareltjes. Van dit rijtje vind ik alleen Sarah Shook & The Disarmers de moeite.

Zo'n typische rij Paaspop namen maar ik mis dit jaar wel telkens die 2 plotselinge pareltjes. Van dit rijtje vind ik alleen Sarah Shook & The Disarmers de moeite.
Het zijn veel namen voor de loco lijkt het. Aangevuld met wat namen voor de jeugd..

Ik zie op Instagram de namen die in de Roxy staan, waaronder Dizzee Rascal en Maan. Die had ik in een grotere tent verwacht,

De grootste Nederlandse rockband ooit is weer terug! Kensington staat dit jaar met een nieuwe frontman - Jason Dowd - in onze vernieuwde Apollo. Na een pauze van drie jaar trekt de band dit jaar weer alles uit de kast voor een larger than life rockshow op de zaterdag van Paaspop 2025. Kensingtons nieuwe single 'A Moment' raakt alle snaren en komt ongetwijfeld voorbij, gevolgd door alle Kensington-klassiekers!

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: MartinB en Brian
Die gasten zijn ook wel lekker. Eerst even je Ziggo shows uitverkopen zodat het exclusief lijkt, vervolgens met een hand vol festivalsshows komen daarvoor.

Die gasten zijn ook wel lekker. Eerst even je Ziggo shows uitverkopen zodat het exclusief lijkt, vervolgens met een hand vol festivalsshows komen daarvoor.
Deze strategie had ik ook wel durven voorspelen. Had het ook weer gek gevonden als ze enkel wat ziggo show zouden doen.

Deze strategie had ik ook wel durven voorspelen. Had het ook weer gek gevonden als ze enkel wat ziggo show zouden doen.
Ja eigenlijk wel logisch als die Ziggo shows pas in december zijn.

Zullen volgend jaar ook wel weer op VVAL staan.

had dan idd eind 2024 die ziggo shows gedaan.
dan 2025 de kleine festivalletjes

was logischer geweest

Nieuwe namen:
11 JAJAJAAR Hier is Gullie • 3KUS • Afterbeat Club • Beans and Fatback • Bente • Chinchilla • D-Block S-te-Fan • De Kraaien • Guus Meeuwis • Hardcore Harmonie • Kav Verhouzer en de Hofnar presents Eurodance • Kees van Hondt • Kruzo • Man man man, de podcast • Marathon • Meatallica • Michael Amani • Physical Graffiti • Piraten Power Hour XXL • Rebelion • Return of The Comeback • Starfish • Vannstein • Wipneus en Pim ft. Ome Willem

Nieuwe namen:
11 JAJAJAAR Hier is Gullie • 3KUS • Afterbeat Club • Beans and Fatback • Bente • Chinchilla • D-Block S-te-Fan • De Kraaien • Guus Meeuwis • Hardcore Harmonie • Kav Verhouzer en de Hofnar presents Eurodance • Kees van Hondt • Kruzo • Man man man, de podcast • Marathon • Meatallica • Michael Amani • Physical Graffiti • Piraten Power Hour XXL • Rebelion • Return of The Comeback • Starfish • Vannstein • Wipneus en Pim ft. Ome Willem
Ome Willem!

• Haha
Waarderingen: MarkvD en Louwers
afgelopen week zag ik een overzicht van alle namen en de podia waar ze stonden.
maar dat is van de site verdwenen, vreemd
en jammer

iemand toevallig die ze nog weet?

Users who are viewing this thread