Paaspop 2025

Tramhaus en Metal Molly zie ik ook wel als kanshebbers. Mogelijk The Slow Readers Club?

Fat Dog zou trouwens episch zijn. Dan ga ik mijn ouders daarheen slepen zonder te vertellen wat het is en kijken hoe lang ze het volhouden haha

Dizzee Rascal lijkt me wel een zekerheidje. Dat is echt een typische Paaspop naam

Plottwist, Paaspop heeft hetzelfde embargo als Pinkpop en Graspop. Muse incoming? ;)

Pareltje op de poster: parov stelar

Voor de rest niet zo bijzonder, maar wel een typische paaspop line up natuurlijk!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit voor Paaspop eigenlijk niet zo onaardig. Weet niet of het tickets gaat verschuiven, maar zitten wel wat grappige namen tussen. Faithless, Loreen, Alestorm, Brutalismus 3000, Danko Jones, DOOL, UB40, Bambie Thug, Dizzee Rascal, Peter Pan Speedrock, Ramkot, Rowwen Hèze, Sólstafir, The Vices, The Kooks, DeWolff, Joost, Goldband, Roxy Dekker, Jungle by Night, Parov Stelar en Tinlicker hebben toch wel wat aanhangers, in ieder geval hier op het forum. Wel weer typisch schizofreen natuurlijk, maar in de breedte niet onaardig.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit voor Paaspop eigenlijk niet zo onaardig. Weet niet of het tickets gaat verschuiven, maar zitten wel wat grappige namen tussen. Faithless, Loreen, Alestorm, Brutalismus 3000, Danko Jones, DOOL, UB40, Bambie Thug, Dizzee Rascal, Peter Pan Speedrock, Ramkot, Rowwen Hèze, Sólstafir, The Vices, The Kooks, DeWolff, Joost, Goldband, Roxy Dekker, Jungle by Night, Parov Stelar en Tinlicker hebben toch wel wat aanhangers, in ieder geval hier op het forum. Wel weer typisch schizofreen natuurlijk, maar in de breedte niet onaardig.
Haha eens. Het gaat waarschijnlijk wel weer precies te weinig zijn om een kaartje te kopen maar goed.

Overigens valt het dit jaar samen met Roadburn dus dat sluit het sowieso al uit. Zou Solstafir daarmee ook nog een optie voor Roadburn zijn?

Haha eens. Het gaat waarschijnlijk wel weer precies te weinig zijn om een kaartje te kopen maar goed.

Overigens valt het dit jaar samen met Roadburn dus dat sluit het sowieso al uit. Zou Solstafir daarmee ook nog een optie voor Roadburn zijn?
Dat zou betekenen dat ze drie Nederlandse festivals in een jaar zouden doen, plus hun drie clubshows van een week geleden maakt zes shows in een jaar tijd. Lijkt me te veel van het goede. Denk dat Sólstafir ook al wel aangekondigd zou zijn voor Roadburn mocht dat het geval zijn geweest.

Dat zou betekenen dat ze drie Nederlandse festivals in een jaar zouden doen, plus hun drie clubshows van een week geleden maakt zes shows in een jaar tijd. Lijkt me te veel van het goede. Denk dat Sólstafir ook al wel aangekondigd zou zijn voor Roadburn mocht dat het geval zijn geweest.
Lijkt me ook hoor. Wel grappig dat Solstafir tijdens het Roadburn weekend op Paaspop staat. Wie had dat een paar jaar geleden verwacht. Anderzijds hebben de meeste Roadburn gangers Solstafir inmiddels wel een keer gezien.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Weer een aantal leuke namen en een aantal namen die op ieder Nederlands festival staan. Een echte Paaspop line-up waarmee je je vast weer een dagje (of heel weekend) mee kunt vermaken.

Op de site trouwens nog meer namen die ze niet op de poster hebben gezet, zoals bijvoorbeeld twee (?) ABBA tribute bands, ya banished privateers, Pommelien Thijs en Corry Konings

Wat doet Solstafir hier in godsnaam...
Ik dacht precies hetzelfde. Ik klaag absoluut niet want wat een heerlijke live band vind ik dat. Maar het was ff een mindfuck.

Also, hoeveel Alestorm wil je op een jaar in Nederland hebben? Dit is nr. 3 in die korte tijd. Ook daar klaag ik niet om
Verder Dool, Danko Jones, Rowwen heze, Ramkot, Peter Pan Speedrock, DeWolff ben ik ook wel blij mee!

Users who are viewing this thread