Graspop Metal Meeting 2025

laten we het eens over het eten hebben bij GMM.

Welke standje/eten is eigenlijk jouw favoriet op het festival? Of is qua prijs/kwaliteit/kwantiteit de beste deal?
Of gaan we gewoon 5 dagen lang friet eten, kan ook gewoon!
Persoonlijke favorieten op de wei:

De ambachtelijke pizza's, de sweet potato kroket kwartjes met parmezaanse kaas en truffelsaus (geen idee meer hoe ze noemden) de ontdekking van de laatste 2jaar) !!! en kibbeling, tja het kost wat maar is wel opmerkelijk betere kwaliteit dan ff diepvries kibbeling.

In 2023 waren de broodjes wel een forum favorite. Was toen de beste prijs kwaliteit van het hele terrein. Geen idee of ze er vorig jaar ook waren en of ze toen ook nog zo populair waren.

De frituursnacks zijn overpriced, maar een Bicky terwijl je een headliner kijkt is toch ook wel nice.

Ik heb ook wel vaak gelezen dat mensen van de camping naar het nabijgelegen industrieterrein gaan en daar ontbijt nemen. Er zijn daar een paar verenigingen die dan een drank-etenstentje opstellen. Zelf nooit geprobeerd. Dit ligt langs de fietsparking als ik het goed heb.Schijnt altijd goeie prijs kwaliteit te zijn in vergelijking met op het terrein.

Ik heb ook wel vaak gelezen dat mensen van de camping naar het nabijgelegen industrieterrein gaan en daar ontbijt nemen. Er zijn daar een paar verenigingen die dan een drank-etenstentje opstellen. Zelf nooit geprobeerd. Dit ligt langs de fietsparking als ik het goed heb.Schijnt altijd goeie prijs kwaliteit te zijn in vergelijking met op het terrein.
Wij ontbijten daar ook altijd en idd, heel goede prijs/kwaliteit en heel vriendelijke mensen. Een aanrader!

• Leuk
Waarderingen: Nietje
Kweet niet,...vorig jaar idd ontbijt op het hoekje lekker muziekje erbij...
Dit jaar broodje uit de oven, uitsmijtertje en een lekkere kop verse koffie voor ik me kistjes aantrek en de pendelbus in stap

• Leuk
Waarderingen: PFR666 en N1tje
Oei, ik zou psychonaut kiezen, maar kzou balen voor deafheaven. Psychonaut meerdere keren met perfect geluid gezien. Deafheaven 1 keer gezien op groezrock met zwak geluid en toch was het geweldig.
Ik zou sowieso voor deafheaven gaan, altijd strak live en hun laatste album is heel sterk.

Voor ontbijt zorgen wij zelf op de camping. Variatie met sandwiches, salami, kaasblokjes, rauwe ham, eieren, koffie, pompelmoessap, .... middag ook 3 op 4, afhankelijk van het weer zijn dat slaatjes (garnaal, nicoise, caesar) of iets warm (goeie hamburger, pasta bolognaise, ). Op het terrein vind ik balls and glory het beste prijs kwaliteit

Laatst bewerkt:
Mijn favoriete eten vorige editie was een bamischijf met mayo na pendulum, ik had gewoon iets nodig na die show en dat was de perfecte hap!

Verder eet ik vooral waar ik op dat moment langskom en er wel oke uitziet. Het zal vast niet de beste prijs/kwaliteit verhouding zijn, maar ik ben vaak te druk met bands bekijken dat ik niet helemaal naar de andere kant van het terrein ga lopen omdat ze daar een betere optie hebben
Yes, nog een fan!

Ik vraag me af of deze editie gaat uitverkopen. Vrijdag dan wel zo te horen (staat ook vol goede bands), maar zondag lijkt me niet bepaald een dag die echt snel gaat

Ik vraag me af of deze editie gaat uitverkopen. Vrijdag dan wel zo te horen (staat ook vol goede bands), maar zondag lijkt me niet bepaald een dag die echt snel gaat
als de combi's erdoor zijn dan zullen ze wel een week op voorhand meedelen dat ze uitverkocht zijn al is het maar om aan de managers en bands te laten zien we zijn al zoveel jaar op rij uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Afgelopen jaren waren er ook steeds dagen die niet zo snel gingen. Ik geloof dat de vorige twee jaren de vrijdag en de zondag ook niet uitverkocht waren, maar dat ze in de week van het festival de verkoop voor die dagen hadden dichtgegooid om te kunnen zeggen dat het weer een uitverkochte editie was. Is destijds hier ook bevestigd door die ticketmaster insider geloof ik. Zal wel beter voor de marketing zijn om te zeggen dat iedere editie uitverkoopt.

Ik vermoed dat dit jaar hetzelfde zal gebeuren met de zondag, denk niet dat die gaat uitverkopen.

Even wat anders, wat is de laatste keer dat er 3 dagen uitverkocht waren voor dat de combi's uitverkocht waren? Volgens mij is dat al heel lang niet gebeurd, in ieder geval sinds voor covid.

Afgelopen jaren waren er ook steeds dagen die niet zo snel gingen. Ik geloof dat de vorige twee jaren de vrijdag en de zondag ook niet uitverkocht waren, maar dat ze in de week van het festival de verkoop voor die dagen hadden dichtgegooid om te kunnen zeggen dat het weer een uitverkochte editie was. Is destijds hier ook bevestigd door die ticketmaster insider geloof ik. Zal wel beter voor de marketing zijn om te zeggen dat iedere editie uitverkoopt.

Ik vermoed dat dit jaar hetzelfde zal gebeuren met de zondag, denk niet dat die gaat uitverkopen.

Even wat anders, wat is de laatste keer dat er 3 dagen uitverkocht waren voor dat de combi's uitverkocht waren? Volgens mij is dat al heel lang niet gebeurd, in ieder geval sinds voor covid.
Nog nooit volgens mij. Want volgens mij is het nog maar sinds 2018 ook dat Graspop er in slaagt om uit te verkopen

Nog nooit volgens mij. Want volgens mij is het nog maar sinds 2018 ook dat Graspop er in slaagt om uit te verkopen
Misschien de eerste editie na corona. 25 jaar jubileum.
Toen was echt alles weg. Iedereen zat te wachten op een feestje.

Waren nog enkele officiele kaarten op de markt gekomen maar die waren in minuten weg.

Tja en op een bepaald moment zullen ze toch ook wel merken dat de kaartverkoop stagneert. Ik vermoedde wat je insider zegt al jaren. Het is ook steeds hilarisch een uitverkochte editie en de dag ervoor staan er weer +- 500 tickets op swap. Natuurlijk zijn die 500 swappertjes een druppel op een hete plaat.

Merk je trouwens ook aan swap, zodra de combi's uitverkocht zijn, krijg je plots een piek mensen die kopen & verkopen. 10 dagen opvoorhand is er weer meer aanbod dan vraag & vallen de koopjes te doen.

Qua eten had ik een paar jaar geleden vaak een (Vietnamees) Banh Mi broodje Lemongrass Chicken. Die was toen echt heerlijk en heb er echt elke dag zeker 2 gepakt.
Baal ervan dat dat specifieke kraampje er maar 1 jaar stond. Vorig jaar stond er een Banh Mi kraam, maar die was toch heel anders.

Verder ga ik gewoon alles af wat ik zie en probeer ik vanalles uit. Karma Kebab en de gemiddelde Aziatische tentjes blijven wel bovenaan staan voor mij
Die Banh Mi, vond ik vorig jaar veruit het beste qua prijs/kwaliteit.

• Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Users who are viewing this thread