Roadburn 2025

Gilla zal me ook niet verbazen maar ik weet of daar een gedeelte van het publiek blij van wordt.
Zou het? Op de Roadburn van tegenwoordig moet dat wel kunnen toch. Vond dat op Zeitgeist wel echt super intens live, zou het geen mismatch vinden. Al zal de ervaring op de main van Doornroosje incl. lichtshow wel wat anders zijn dan in de skatehall haha.

Zou het? Op de Roadburn van tegenwoordig moet dat wel kunnen toch. Vond dat op Zeitgeist wel echt super intens live, zou het geen mismatch vinden. Al zal de ervaring op de main van Doornroosje incl. lichtshow wel wat anders zijn dan in de skatehall haha.
Ik hou van Gilla Band, op zeitgeist was het geweldig inderdaad, en heb ze de 'early works' nog zien touren toen ze nog niet early works waren maar het is een band die een beetje in de jesus and the mary chain hoek valt voor mij. Past eigenlijk perfect geluidwijs op roadburn maar ik denk dat het meer volk trekt op een Zeitgeist dan een roadburn, denk dat hun 'normale' show nu er eigenlijk beter past dan de eerste EPS waar ze nu mee gaan optreden.

Hopelijk zit ik er compleet naast.

Cave in, P99, Great Falls en/of Black Curse zouden te gek zijn... Echter heb ik nu al geen gaatje in het schema, dus zal de fomo wel groter worden.

Iets van Oranssi Pazuzu zou ook wel nice zijn. Juho Vanhanen speelt op donderdag met Oranssi Pazuzu en sluit zondag af met Haunted Plasma. Hij moet zich toch vermaken de andere dagen?🤔

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Cave in, P99, Great Falls en/of Black Curse zouden te gek zijn... Echter heb ik nu al geen gaatje in het schema, dus zal de fomo wel groter worden.

Iets van Oranssi Pazuzu zou ook wel nice zijn. Juho Vanhanen speelt op donderdag met Oranssi Pazuzu en sluit zondag af met Haunted Plasma. Hij moet zich toch vermaken de andere dagen?🤔
Ik moet nog steeds Waste of Space Orchestra inhalen van (ik denk) 2018 editie toen ik maar een dag was.

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread