Roadburn 2025

Ik gok echt op skatecafé, het skatepark zelf is ook gewoon open tijdens het vals alarm concert maar het kan natuurlijk invloed hebben op de speciale vergunningen die ze voor Roadburn krijgen. Sinds 2014 is er echt volgens mij niks meer geboekt daar, behalve de verbouwing shows, dus hopelijk kan 013/hall of fame hierdoor wat makkelijker de vergunningen ook voor de roadburn shows regelen of ze gedeeltelijk gewoon daar zetten(zal perfect zijn als extra zaaltje voor echt klein talent).

Hah high five ik was ook bij de tramhaus en FKA Kalaallit Nunaat nu Texoprint show. Leuk showtje was geen hond, kan niet anders ook in Tilburg
Ach in Tilburg proberen we in ieder geval nog eens wat. Qua cultuur niks te klagen hier. Prey toen trouwens ook nog in het voorprogramma. Al vond ik dat niet veel soeps.

Featooth eindelijk toch kunnen zien in de Mezz kleine zaal. Eigenlijk blij mee dat ik ze in een kleinere zaal dan op roadburn heb kunnen zien maar fijne live band zeg, snap dat jullie er positief over waren. Het is soms wat statig maar dat hoort ook wel bij de muziek. Nieuwe nummers zijn heel tof ook.

Featooth eindelijk toch kunnen zien in de Mezz kleine zaal. Eigenlijk blij mee dat ik ze in een kleinere zaal dan op roadburn heb kunnen zien maar fijne live band zeg, snap dat jullie er positief over waren. Het is soms wat statig maar dat hoort ook wel bij de muziek. Nieuwe nummers zijn heel tof ook.
Hier ook nog een kijkje wezen nemen in de Merleyn. Vond het misschien nog wel wat beter dan toen op Roadburn. Weet nog dat ik het op het begin een beetje onwennig vond klinken toen ik binnen kwam op Roadburn (niet op het begin), al nam dat toen wel af. Maar dat had ik deze keer eigenlijk helemaal niet. Toffe band! Was alleen wel verschrikkelijk warm in de Merleyn. :')

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Hier ook nog een kijkje wezen nemen in de Merleyn. Vond het misschien nog wel wat beter dan toen op Roadburn. Weet nog dat ik het op het begin een beetje onwennig vond klinken toen ik binnen kwam op Roadburn (niet op het begin), al nam dat toen wel af. Maar dat had ik deze keer eigenlijk helemaal niet. Toffe band! Was alleen wel verschrikkelijk warm in de Merleyn. :')
Hah de merleyn is onzettend oud en de soundproofing(zover het kan) is op een manier gedaan dat het echt vreselijk warm wordt. Het is natuurlijk ook gewoon een kamer in een pand waar de hitte niet echt uit kan. Meerdere keren doorweekt van zweet naar buiten gekomen als het kwik boven de 25c gaat. Mezz was een verademing vergeleken met buiten ondanks de kleine zaal dacht ik uitverkocht was prima te doen.

Hah de merleyn is onzettend oud en de soundproofing(zover het kan) is op een manier gedaan dat het echt vreselijk warm wordt. Het is natuurlijk ook gewoon een kamer in een pand waar de hitte niet echt uit kan. Meerdere keren doorweekt van zweet naar buiten gekomen als het kwik boven de 25c gaat. Mezz was een verademing vergeleken met buiten ondanks de kleine zaal dacht ik uitverkocht was prima te doen.
Haha, ja dat is te merken. Heb het ook wel vaker gehad daar. Volgens mij was Portrayal of Guilt + Thou toen ook echt niet te doen, maar toen was het buiten geloof ik ook nog een stuk warmer. Ik dacht, misschien valt het nu wel mee met een ~21 graden. De beslissing om nog een korte broek aan te doen heeft me nog enigszins gered.

Users who are viewing this thread