Pinkpop 2025

Weet iemand wat de prijzen waren van weekendtickets van Pinkpop ongeveer 1 á 2 weken op voorhand via Ticketswap van de afgelopen edities?

Weet iemand wat de prijzen waren van weekendtickets van Pinkpop ongeveer 1 á 2 weken op voorhand via Ticketswap van de afgelopen edities?
Het zit er vaak een paar tientjes onder is mijn ervaring, maar ben zelf al een keer voor rond de 100 geweest door de dag van te voren nog te swappen. Dagkaartjes zijn soms maar 40/50 zelfs.

Mijn ervaring is vooral, hoe dichterbij het festival des te groter het gevecht, want soms zijn dingen echt binnen 1 seconde weg. Zou gewoon af en toe eens spieken want er staan ook ver vantevoren soms pareltjes tussen.

• Geweldig
Waarderingen: emilejol
Ik zou begin juni wat nauwlettender Ticketswap en doorverkoop op Ticketmaster volgen. Scheelde vorig jaar heel veel op twee kaartjes.

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Vorig jaar met t klote weer waren ze wel wat goedkoper dan als er 25 graden in de planning staat, is ook weer gebonden

bij slecht weer kan je voor de helft vd originele prijs een kaartje swappen, bij goed weer moet je blij zijn imo als je onder de vraagprijs zit.

Even een vraagje rondom tenten, omdat Pinkpop er vrij onduidelijk over is in de beschrijving op de website. Daar staat het volgende:

"Maximale afmetingen tent
De grootte van een tent moet overeenkomen met het aantal personen dat daadwerkelijk in de tent slaapt. Dat betekent bijvoorbeeld dat je niet met twee personen in een grote legertent kunt overnachten, maar wel in een tweepersoonstent."

In hoeverre levert het gedoe op als we met z'n tweeën in een tent als dit slapen?

Even een vraagje rondom tenten, omdat Pinkpop er vrij onduidelijk over is in de beschrijving op de website. Daar staat het volgende:

De grootte van een tent moet overeenkomen met het aantal personen dat daadwerkelijk in de tent slaapt. Dat betekent bijvoorbeeld dat je niet met twee personen in een grote legertent kunt overnachten, maar wel in een tweepersoonstent."

In hoeverre levert het gedoe op als we met z'n tweeën in een tent als dit slapen?
Geen gedoe, daar wordt echt niet naar gekeken.

• Leuk
Waarderingen: KoenvD
lijkt me overigens alsnog geen punt om Weezer te verwachten!
Setlist van afgelopen weekend op Coachella, inclusief Enter Sandman cover...

• Leuk
Waarderingen: mattman
lijkt me overigens alsnog geen punt om Weezer te verwachten!
Setlist van afgelopen weekend op Coachella, inclusief Enter Sandman cover...
Heerlijk begin van de set ook.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Geen gedoe, daar wordt echt niet naar gekeken.
Inderdaad, wij hebben een nog iets grotere tent waar we met zijn 2e inliggen.

Het gaat denk ik om die grote leger tenten, al heb ik die ook welleens zonder problemen bewoont zien worden door 2 mensen.

Klopt het dat momenteel al wordt begonnen aan de opbouw? Zag zojuist iets op facebook voorbij komen, lijkt me erg vroeg.
Of zou dit mits het waar is een manier zijn om op de opbouw kosten te besparen?

Geen. wij slapen met 2 in deze

Klopt het dat momenteel al wordt begonnen aan de opbouw? Zag zojuist iets op facebook voorbij komen, lijkt me erg vroeg.
Of zou dit mits het waar is een manier zijn om op de opbouw kosten te besparen?
Niet heel gek, die tent stond vorig jaar ook al een maand van te voren volgensmij

Natuurlijk geen sinecure om zo'n festival op te bouwen en alles dat erbij komt kijken. In Werchter beginnen ze er traditioneel vanaf 1 mei of rond die datum aan, dacht ik.

Users who are viewing this thread