Pinkpop 2025

De vorige keer vond ik Ritchie al een straf om naar te luisteren, dan nog liever de Snollebollekes of de coverband van Vader Abraham 🙏🏻
Zijn optreden in '16 was toch best goed en had een goede klik met het publiek,maar denk niet dat hij de vervanger wordt van Lambert zijn status is toch daar te groot voor.Maar wie weet ,misschien zeg ik wel Hello.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
De vorige keer vond ik Ritchie al een straf om naar te luisteren, dan nog liever de Snollebollekes of de coverband van Vader Abraham 🙏🏻
jammer, hier verschillen we dan echt van mening

Dat is aan de band/artiest zelf toch?
Het lijkt er in mijn optiek op dat de vervanger een prima artiest is.. aangezien Pinkpop nog niks mag zeggen maar pas vlak voor het festival geeft mij het gevoel dat ze hun handjes mogen dichtknijpen en de late aankondiging accepteren
ja, ik denk ook dat hier niet zomaar een artiest komt, maar iets met een streng embargo
wat dat betreft vind ik Lionel Richie wel een shout die in die catagorie kan vallen om zo iets te kunnen eisen, kan ook te maken hebben met het nog niet geheel uitverkopen van de show in Keulen op de zondag. Voordeel is dat Richie voor Landgraaf en Keulen zowat in zelfde hotel kan verblijven, Landgraaf en Keulen liggen nog geen 1,5 uur van elkaar. Zijn er ook shows 2 dagen na elkaar in de tour. Wat dat betreft is Ziggo op de 19e, Pinkpop op de 21e en Keulen op de 22e helemaal niet zo'n gekke gedachte. Helemaal niet...

• Leuk
Leuk discussievoer, maar we maken er echt een te groot ding van denk ik.
het levert leuk speurwerk en verschillende meningen op, daarnaast wordt het "groot ding" ook wel gecreeerd door Pinkpop zelf met een opmerking als "op verzoek van de act kondigen we deze show pas kort voor het festival aan."

daarnaast het betreft ook wel een vrij hoge spot (waarschijnlijk midden op de dag op Noord of Mainstage) op de lineup met internationale allure, dan mogen we toch ook wel iets spannends terug verwachten vind ik zo

Zijn optreden in '16 was toch best goed en had een goede klik met het publiek,maar denk niet dat hij de vervanger wordt van Lambert zijn status is toch daar te groot voor.Maar wie weet ,misschien zeg ik wel Hello.
Het is al zoals Dennis aangeeft, meningen verschillen en vergeef mij de zonde van een nogal uitgesproken mening.
Ik vond het echt v.r.e.s.e.l.i.j.k. zodra ik Ritchie ‘say you, say me’ hoor zingen dan begint voor mijn geestesoog die video clip en ga ik spontaan schuimbekkend zoeken naar een touw of een roestige zaag om mij uit dit leven te verlossen.

Verder heb ik natuurlijk super veel geweldige optredens gezien en ben ik dankbaar voor al het moois dat Pinkpop heeft gebracht. 🙏🏻

Het is al zoals Dennis aangeeft, meningen verschillen en vergeef mij de zonde van een nogal uitgesproken mening.
Ik vond het echt v.r.e.s.e.l.i.j.k. zodra ik Ritchie ‘say you, say me’ hoor zingen dan begint voor mijn geestesoog die video clip en ga ik spontaan schuimbekkend zoeken naar een touw of een roestige zaag om mij uit dit leven te verlossen.
Nou nou nou. Is het echt nodig om met zoiets vreselijks als suïcidale gedachten de spot te drijven?

• Leuk
Waarderingen: Maria en Koekdoos
Nou nou nou. Is het echt nodig om met zoiets vreselijks als suïcidale gedachten de spot te drijven?
De spot ging niet over suïcide maar over wat Lionel met mij doet.
Zo kun je natuurlijk elk poging tot humor doodknuppelen…..

[voor alle duidelijkheid, ik wens niemand toe dat deze zich zo naar voelt dat suïcide een uitweg wordt.
Denk je over suïcide na, probeer erover te praten met mensen om je heen, of bel 113]

daarnaast het betreft ook wel een vrij hoge spot (waarschijnlijk midden op de dag op Noord of Mainstage) op de lineup met internationale allure, dan mogen we toch ook wel iets spannends terug verwachten vind ik zo
Uurtje of 5 op Noord is niet perse een hoge spot toch? Ik zou ook niet teveel verwachten.

• Leuk
Waarom zou je eerst gewoon nog niks zeggen?
Je hebt er niks aan om te zwijgen, juist een nadeel..
Al zou het ook zomaar eens Anouk kunnen zijn met een nieuw album?
(Maar ook die zie ik liever als Adam)
We hadden vorig jaar toch al besloten dat Anouk toen al te vaak op PP heeft gestaan? Niet nog een jaar erbij aub. En ook niet alsnog Goldband hoop ik.
Als ik naar de line-up van RW kijk: David Kushner, Lola Young, Noah Kahan en Somebody's Child lijken nog plek te hebben. Damiano David zou ook heel goed kunnen.

• Leuk
We hadden vorig jaar toch al besloten dat Anouk toen al te vaak op PP heeft gestaan? Niet nog een jaar erbij aub. En ook niet alsnog Goldband hoop ik.
Als ik naar de line-up van RW kijk: David Kushner, Lola Young, Noah Kahan en Somebody's Child lijken nog plek te hebben. Damiano David zou ook heel goed kunnen.
Damiano David is geen gekke gedachte.

Kahan is te groot voor die spot denk ik.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Somebody's Child!!!
Betaal ik nog een 10tje extra voor mijn ticket 😊

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: puncturewounds en Maria
Damiano David is geen gekke gedachte.

Kahan is te groot voor die spot denk ik.
Ja, ik denk eigenlijk ook dat Kahan te groot is. Ook totaal niet vergelijkbaar met Adam.
Hoe werkt dat eigenlijk met een vervanger? Is dat dan iemand uit dezelfde prijsklasse, of iemand die qua sound / type / fanbase lijkt op de eerder geboekte artiest? Of gewoon wat maar voor handen is?

• Leuk
Ja, ik denk eigenlijk ook dat Kahan te groot is. Ook totaal niet vergelijkbaar met Adam.
Hoe werkt dat eigenlijk met een vervanger? Is dat dan iemand uit dezelfde prijsklasse, of iemand die qua sound / type / fanbase lijkt op de eerder geboekte artiest? Of gewoon wat maar voor handen is?
Meestal is t zo laat (complete lineup) alleen maar wat voor handen is. Zie bijv De Staat die een headliner komt vervangen, of een Froukje die in valt voor een Florence + the Machine.

Vervangers van hetzelfde kaliber en genre krijg je eigenlijk nauwelijks. Zie bijv Maribou State en Denzel Curry vorig jaar op Lowlands die niet specifiek vervangen zijn omdat t programma nog niet compleet was, en bijv Justice werd ingevlogen voor QOTSA (en Jack White op de Scandinavische festivals)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Maria

Users who are viewing this thread