Pinkpop 2025

Ja, denk ik wel. Olivia afsluiter, Faithless laatste op Noord, TLDP sub hoofdpodium en daarvoor Adam Lambert op Noord?
Ja zo iets, halverwege de dag op Zuid of Noord.

Zie trouwens eigenlijk ook wel gebeuren dat Pinkpop op een heel laat moment met Roxy Dekker zou kunnen komen. Oke 't is wel een NL act. Maar ik denk dat iedereen zo'n beetje haar wel vooraf in de verwachting had voor Pinkpop. Meningen uiteraard verdeeld, maar had wel het idee dat heel veel haar wel op Pinkpop verwacht hadden en ook verbaasd dat ze niet is aangekondigd.

Alhoewel, ik ook nog wel een kans zie dat er een act komt dat die periode al op buitenlandse festivals staat. Wellicht zelfs op meerdere festivals op een dag met ook Rodrigo zelfs 🤔

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
Ja zo iets, halverwege de dag op Zuid of Noord.

Zie trouwens eigenlijk ook wel gebeuren dat Pinkpop op een heel laat moment met Roxy Dekker zou kunnen komen. Oke 't is wel een NL act. Maar ik denk dat iedereen zo'n beetje haar wel vooraf in de verwachting had voor Pinkpop. Meningen uiteraard verdeeld, maar had wel het idee dat heel veel haar wel op Pinkpop verwacht hadden en ook verbaasd dat ze niet is aangekondigd.

Alhoewel, ik ook nog wel een kans zie dat er een act komt dat die periode al op buitenlandse festivals staat. Wellicht zelfs op meerdere festivals op een dag met ook Rodrigo zelfs 🤔
Welke naam heb je in gedachten?

Ja, denk ik wel. Olivia afsluiter, Faithless laatste op Noord, TLDP sub hoofdpodium en daarvoor Adam Lambert op Noord?
Oh oh oh dat zou fijn zijn geweest, had ik lekker bij Noord kunnen blijven…. Ik hoop op een gelijkwaardige vervanger maar zal vast ijdele hoop zijn.

Benson Boone zou ik echt erg leuk vinden voor Pinkpop, maar compleet onlogisch om in z’n Amerikaanse tour naar NL te komen.

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
Hopelijk wel een beetje een fatsoenlijke artiest. Ik vind een editie zoals 2005 qua bezoekersaantallen wel weer eens leuk voor een keer maar het moet niet minder worden.

Aangezien er pas kort voor aanvang festival een aankondiging komt, zal het sowieso niet iets zijn dat bezoekers trekt.
Als het een artiest is die geen bezoekers trekt……dan kan er denk ik beter niemand staan..🫣
Als het zo is, hou ik mijn hart vast

Maar goed, een minder jaar qua artiesten op Pinkpop…… Geen, muziek is echt persoonlijk.

Nu maar gewoon afwachten.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik voorspel Lionel Richie als vervanger van Adam
zou wel een feestje zijn...
zou ook nog passen ook qua tourdata (tussen Ziggo en Keulen), Ziggo 2 dagen eerder is al uitverkocht. Als Mojo hem op een voor hem 'lage' spot midden op de dag krijgt zou dat een knappe vervanging zijn, heel knap 🤔 (of, stel het tijdschema volgt alsnog snel, zou daar iets aan af te lezen zijn van welk tijdslot open staat voor de act die in de plaats komt van Lambert)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman
zou ook nog passen ook qua tourdata (tussen Ziggo en Keulen), Ziggo 2 dagen eerder is al uitverkocht. Als Mojo hem op een voor hem 'lage' spot midden op de dag krijgt zou dat een knappe vervanging zijn, heel knap 🤔 (of, stel het tijdschema volgt alsnog snel, zou daar iets aan af te lezen zijn van welk tijdslot open staat voor de act die in de plaats komt van Lambert)
Maar er zou dan toch geen enkele reden zijn om te wachten met die aankondiging?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
op welke wel?

(want dat kunnen we voor elke act zeggen, vind overigens Lionel Richie best in de categorie vallen die best zou kunnen vragen om zo'n aankondiging achter te houden)

Dat is aan de band/artiest zelf toch?
Het lijkt er in mijn optiek op dat de vervanger een prima artiest is.. aangezien Pinkpop nog niks mag zeggen maar pas vlak voor het festival geeft mij het gevoel dat ze hun handjes mogen dichtknijpen en de late aankondiging accepteren

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Dat is aan de band/artiest zelf toch?
Het lijkt er in mijn optiek op dat de vervanger een prima artiest is.. aangezien Pinkpop nog niks mag zeggen maar pas vlak voor het festival geeft mij het gevoel dat ze hun handjes mogen dichtknijpen en de late aankondiging accepteren
Mogen ze nog niks zeggen of zeggen ze eerst gewoon nog niks?

De vorige keer vond ik Ritchie al een straf om naar te luisteren, dan nog liever de Snollebollekes of de coverband van Vader Abraham 🙏🏻

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Mogen ze nog niks zeggen of zeggen ze eerst gewoon nog niks?
de tekst is letterlijk :
"Achter de schermen staat een mooie andere act klaar om op Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af te reizen. Wie dit is? Daarvoor houden we jullie nog even in spanning: op verzoek van de act kondigen we deze show pas kort voor het festival aan."

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread