Pinkpop 2025

Waarschijnlijk Nederlandse act... Daarbij natuurlijk logisch als ze touren en al in de buurt zijn.
Puur op onderbuikgevoel gebaseerd, maar feit dat de act pas op laatst bekend gemaakt wil worden, geeft mij wel het gevoel dat er een speciale band is met Pinkpop. Epica?
ja... ik hink ook op Epica, vind ze eigenlijk redelijk afwezig voor NL

Ze staan ook op Nirwana Tuinfeest. Festivalletje van 5000 man. Nog niks van uitverkocht. Die zijn door hun hype heen denk ik zo 😅
zeg @PimSp ? Kan aan mij liggen, maar Epica staat toch niet op Nirwana?
of dit ging over Kensingston 🙈 bedenk ik nu....

Of hebben ze een deal om een grote Jera naam te delen op voorwaarde dat deze pas laat wordt aangekondigd? 🤔
BFMV is bijv. nog beschikbaar op 21 juni

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Of hebben ze een deal om een grote Jera naam te delen op voorwaarde dat deze pas laat wordt aangekondigd? 🤔
BFMV is bijv. nog beschikbaar op 21 juni
Zou idd een hele mooie naam zijn, goede afsluiter voor de tent bijv. Maar spelen de week erna al op Jera on Air. En die spelen die dag op Graspop.
Epica hoop ik toch echt niet, maar dat is mijn smaak.

Kleine hoop op Jerry Cantrell of Myles Kennedy, beide zitten de dag ervoor op graspop en een aantal nederlandse shows. Zouden beide een mooie aanvulling zijn.

Copilot komt met:

Hoewel de vervanger nog niet bekend is, zijn er veel artiesten die een geweldige toevoeging zouden kunnen zijn aan het festival. Denk bijvoorbeeld aan Harry Styles, Sam Smith, of Billie Eilish. Deze artiesten hebben allemaal een sterke live performance en zouden goed passen bij de sfeer van Pinkpop.

Hier zijn nog een paar artiesten die een geweldige vervanging zouden kunnen zijn voor Adam Lambert op Pinkpop 2025:
  1. Dua Lipa - Met haar energieke optredens en hitnummers zou ze zeker de show stelen.
  2. The Weeknd - Zijn unieke stijl en indrukwekkende live performances maken hem een sterke kandidaat.
  3. Imagine Dragons - Deze band staat bekend om hun krachtige en meeslepende optredens.
  4. Lizzo - Haar charismatische aanwezigheid en aanstekelijke muziek zouden het publiek zeker vermaken.
  5. Bruno Mars - Met zijn veelzijdigheid en showmanship zou hij een fantastische toevoeging zijn aan de line-up.

• Haha
Waarderingen: BeWario
Copilot komt met:

Hoewel de vervanger nog niet bekend is, zijn er veel artiesten die een geweldige toevoeging zouden kunnen zijn aan het festival. Denk bijvoorbeeld aan Harry Styles, Sam Smith, of Billie Eilish. Deze artiesten hebben allemaal een sterke live performance en zouden goed passen bij de sfeer van Pinkpop.

Hier zijn nog een paar artiesten die een geweldige vervanging zouden kunnen zijn voor Adam Lambert op Pinkpop 2025:
  1. Dua Lipa - Met haar energieke optredens en hitnummers zou ze zeker de show stelen.
  2. The Weeknd - Zijn unieke stijl en indrukwekkende live performances maken hem een sterke kandidaat.
  3. Imagine Dragons - Deze band staat bekend om hun krachtige en meeslepende optredens.
  4. Lizzo - Haar charismatische aanwezigheid en aanstekelijke muziek zouden het publiek zeker vermaken.
  5. Bruno Mars - Met zijn veelzijdigheid en showmanship zou hij een fantastische toevoeging zijn aan de line-up.
Duidelijk dat Compilot geen verstand heeft! Alsof je voor Adam Lambert meteen acts boekt die 20x keer meer kost🙄🤣

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Copilot komt met:

we zoeken een act voor halverwege op de dag op main of noord, geen headliners?

Wat is tegenwoordig nog een contract waard?Kom je met een "overvolle" agenda zo makkelijk weg?Toch vreemd allemaal ,tijd voor een Trumpiaanse boete voor meneer Lambert...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Hahah, KoL had een ander afgezegd? Nja, dan zijn zij de eikels, niet degenen die ernaar kijken.
Het interview van Schuermans afgelopen week bij 3FM doet het daar wel echt sterk op lijken. "De Akropolis is harstikke leuk maar als band heb je verder weinig aan Griekenland, dan kun je beter in Werchter staan" was de quote van hem uit mijn hoofd... :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Het interview van Schuermans afgelopen week bij 3FM doet het daar wel echt sterk op lijken. "De Akropolis is harstikke leuk maar als band heb je verder weinig aan Griekenland, dan kun je beter in Werchter staan" was de quote van hem uit mijn hoofd... :ROFLMAO:
Tja, een quote die niet echt iets zegt natuurlijk.

Het blokkenschema is nog uitgebreid, twee weken geleden kwam ineens grote naam Kings Of Leon er nog bij. Ze moesten daar zelfs een festival in Athene voor afzeggen. Hoe is dat gegaan?
‘Wel, als er op een bepaald moment een uitnodiging komt van Rock Werchter, dan wordt daar bij de meeste artiesten heel goed mee omgegaan. Misschien hebben we iets te laat gereageerd naar hen, maar zij nemen de beslissing. Ik denk dat het Akropolis in Athene fantastisch is, maar ik denk dat Kings Of Leon finaal veel meer volgers zullen hebben op Rock Werchter en dat hun hits harder zullen klinken dan in Athene.’

vaag antwoord

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
De Staat wellicht als vervanger dan van Adam Lambert?

Kreeg gisteren nieuwsbrief van De Staat dat ze in de studio zitten (kon voor een event in mei daar kaartjes kopen). Kan een uitstekende naam zijn om wat nieuwe nummers live te spelen op Pinkpop.

Hebben nieuwe album ook nog geen releasedatum of dergelijke dus kan goed dat zij een 'geheime' show willen spelen?

Users who are viewing this thread