Pinkpop 2025

zie Epica dat ook wel worden, op de Tivoli show van aankomend weekend na geen NL datum in 2025 en de dag voor de Pinkpop-zaterdag op Hellfest en lijken beschikbaar op de zaterdag...

anders zie ik Pinkpop wel een act van IOW invliegen, of gewoon een Nederlandse act afstoffen...

Epica lijkt me niet, op basis van hun huidige tourschema spelen ze nooit 3 dagen achter elkaar. Met donderdag Graspop en vrijdag Hellfest lijkt me dus dat ze niet nog op zaterdag Pinkpop erbij gaan pakken...

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Eefje de Visser? Denk eigenlijk dat de headlineplek op BKS het uitsluit, maar het zou ook een goede reden zijn dat het pas in de week erna bekend mag.

"Achter de schermen staat een mooie andere act klaar om op Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af te reizen."
doet me vermoeden dat het om een internationale act gaat, niet nationale...
Met 70 dagen tot het festival en de cancel van Lambert waarschijnlijk achter de schermen al even bekend, doet me ook denk aan een internationale vervanger. En dan denk ik zelfs dat het niet perse genre vervanging hoeft te zijn, dus hoeft het niet in de pop hoek te zitten.

• Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje
"Achter de schermen staat een mooie andere act klaar om op Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af te reizen."
doet me vermoeden dat het om een internationale act gaat, niet nationale...
Met 70 dagen tot het festival en de cancel van Lambert waarschijnlijk achter de schermen al even bekend, doet me ook denk aan een internationale vervanger. En dan denk ik zelfs dat het niet perse genre vervanging hoeft te zijn, dus hoeft het niet in de pop hoek te zitten.
Eefje woont in België. Verder is Landgraaf ook voor veel nationale artiesten best een reis 😉.

Epica lijkt me niet, op basis van hun huidige tourschema spelen ze nooit 3 dagen achter elkaar. Met donderdag Graspop en vrijdag Hellfest lijkt me dus dat ze niet nog op zaterdag Pinkpop erbij gaan pakken...
Toevallig 23, 24, 25 mei 3 shows achter elkaar in Mexico, maar wellicht heb je gelijk helaas

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Laat het alsjeblieft geen Pommelien zijn... Lambert stond in mijn top 5 voor Pinkpop en Pommelien zou waarschijnlijk zo'n beetje onderaan de lijst staan 😅 helaas echt niet mijn ding. Dan heb ik nog veel liever Kensington..
Zou met stip een van de beste namen van de zaterdag worden voor mij :)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Alsjeblieft niet: Anouk, Pommelien of Epica.

Het zou fijn zijn als het internationale artiest is, in een genre dat op die dag ook past.
En met zang niveau vergelijkbaar met Adam ( ook niet mijn favoriet, maar zingen kan hij)

Deze artiest moet het wel waardig zijn op op die plek te staan.

Het zal dus een verassing worden. Hopelijk een mooie 🍀

Alsjeblieft niet: Anouk, Pommelien of Epica.

Het zou fijn zijn als het internationale artiest is, in een genre dat op die dag ook past.
En met zang niveau vergelijkbaar met Adam ( ook niet mijn favoriet, maar zingen kan hij)

Deze artiest moet het wel waardig zijn op op die plek te staan.

Het zal dus een verassing worden. Hopelijk een mooie 🍀
Hopelijk wel een beetje een fatsoenlijke artiest. Ik vind een editie zoals 2005 qua bezoekersaantallen wel weer eens leuk voor een keer maar het moet niet minder worden.

Aangezien er pas kort voor aanvang festival een aankondiging komt, zal het sowieso niet iets zijn dat bezoekers trekt.

Users who are viewing this thread