Pinkpop 2025

Ja, ik denk eigenlijk ook dat Kahan te groot is. Ook totaal niet vergelijkbaar met Adam.
Hoe werkt dat eigenlijk met een vervanger? Is dat dan iemand uit dezelfde prijsklasse, of iemand die qua sound / type / fanbase lijkt op de eerder geboekte artiest? Of gewoon wat maar voor handen is?
Geen idee hoe dit werkt maar als een headliner uitvalt dan heb je pas echt een probleem.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
dat zou echt nog dramatischer zijn dan 2x De Staat anno 2016
Ilse de Lange treedt 28 juni op in Tilburg, dan kan ze best op de Adam Lambert spot terecht komen.
Het is een randje braaf maar zo’n soort invaller zou mij niets verbazen.

Zelf zou ik dan liever een Dj of Twenty One Pilots nog een keertje zien.

Damiano David lijkt me ook een kanshebber, al is het niet mijn smaak en heeft hij in korte tijd al genoeg op het PP podium gestaan.

Als het een Nederlandse kanshebber zou moeten worden, mag het van mij wel Son Mieux worden. Goede band en nog maar 1x meer op PP gestaan. Die maken er laat op de middag wel een mooi feestje van verwacht ik.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Damiano David lijkt me ook een kanshebber, al is het niet mijn smaak en heeft hij in korte tijd al genoeg op het PP podium gestaan.

Als het een Nederlandse kanshebber zou moeten worden, mag het van mij wel Son Mieux worden. Goede band en nog maar 1x meer op PP gestaan. Die maken er laat op de middag wel een mooi feestje van verwacht ik.
Helemaal mee eens!

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Gaan ‘t wie de vervanger wordt, denk eigenlijk wel dat buitenlandse wordt.

Op zich best jammer dat ie niet meer komt , had ‘m best willen zien. Volgend jaar dan maar met Queen 😉

Ilse de Lange treedt 28 juni op in Tilburg, dan kan ze best op de Adam Lambert spot terecht komen.
Het is een randje braaf maar zo’n soort invaller zou mij niets verbazen.

Zelf zou ik dan liever een Dj of Twenty One Pilots nog een keertje zien.
In deze categorie, wat mij verbaasde was een aankondiging van Lucas & Steve bij mij in het dorp op 20 Juni op het plein voor de basieliek. Doorgaans zijn 2 duiven die tegelijk landen op het plein voor diezelfde kerk het interessantste wat hier in een week gebeurt, maar da's een ander verhaal. Ze zouden dus doorkunnen naar Landgraaf, lijkt me sterk vanwege het hoge 538 gehalte, maar toch.

Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!

Damiano David heeft een nog niet uitverkochte show in de AFAS in september. Zo lang mogelijk achter de hand houden zodat hij eerst zijn losse shows verkoopt?
zou hij wel eerst zijn show in Portugal moeten cancellen de 21e juni, dus lijkt me niet plausibel

Dan verkoop ik mijn ticket. Als er één artiest is die ik wil ontlopen is het wel Joost. Ik begrijp echt niet wat er zo leuk aan is. Misschien omdat ik Belg ben maar ik vind dit echt verschrikkelijk.
Ik vind Joost geweldig. Zo.

Zijn hele repertoire is naar mijn mening wel 20% hit en 80% miss, maar zijn shows zijn absolute knallers.

Vraag me af als Pinkpop met het tijdschema komt, dat dan ook de invulling van de campingtainment daarin zit. Of de faq op de site al aangevuld worden dat er iets zien over munten bijvoorbeeld of dat de plattegronden geupload worden. Want, dit zal toch allemaal in de app te zien zijn normaal gesproken? Was afgelopen jaar ook...

Ik was gisteravond bij Roxy Dekker in de Melkweg. Vraag mij niet waarom.

Maar ze is nog niet helemaal klaar voor een uurtje hoofdpodium hoor, wat hier volgens mij werd gepretendeerd. Het was nu net aan 55 minuten met 2 keer 2 dezelfde nummers. Vooral dat laatste vind ik echt vrij zwak. Mja, de show was verder best vermakelijk eigenlijk.

Users who are viewing this thread