Pukkelpop 2024

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
243
161
Onwaarschijnlijk scenario, maar LCD Soundsystem met tóch een headline show in Belgie. Zou er in ieder geval voor zorgen dat ik mijn ardennenweekend inkort en á la minute een zondagticket voor PKP scoor.
Dit zou voor mij een best case scenario zijn. Er valt zelf iets voor te zeggen dat zij in één klap zowel QOTSA als The Smile kunnen vervangen (qua grootte en doelgroep die aangesproken wordt).
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Gewoon Fred again again de zondag. Net zoals The National in 2019. Enter Shikari ook al eens 3 keer in een weekend gespeeld om de gaten op te vullen. Classic Pukkelpop en zo zou het nog uitverkocht geraken ook.
Op zich is hij wel beschikbaar de zondag, dus niet onrealistisch. Indien ze niks beters kunnen vinden is dat wel een optie lijkt me, en zoals je zegt is de kans groot dat ze de zondag ineens uitverkopen ermee. Want er is nog veel vraag achter tickets voor die dag. Maar neem aan dat ze eerst wel andere mogelijkheden bekijken
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
78
126
Op zich is hij wel beschikbaar de zondag, dus niet onrealistisch. Indien ze niks beters kunnen vinden is dat wel een optie lijkt me, en zoals je zegt is de kans groot dat ze de zondag ineens uitverkopen ermee. Want er is nog veel vraag achter tickets voor die dag. Maar neem aan dat ze eerst wel andere mogelijkheden bekijken
Ik bedacht het eerst als grap maar het lijkt me nog een vrij realistische oplossing. + Niemand zou klagen dat die de Main Stage afsluit.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Ik ben door wat line-ups gescrolled, ik zie weinig opties.
Prodigy zit in de Baltische staten, Korn staat die zondag in Frankrijk, Pixies zitten dat weekend in Noorwegen maar zouden die zondag nog kunnen, Jack White dus blijkbaar maar 1 weekend in Europa, Justice zou kunnen maar de omstandigheden zitten niet mee, Blink 182 zit het weekend erna pas in de UK en EU,...

Liam Gallagher en Sam Fender blijven over, maar ik weet niet welk contract de laatste heeft afgesloten met Boardmasters, want je staat niet zomaar op maar 1 festival in de zomer.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
998
Ik verwacht dat ze The Offspring door gaan schuiven en dan Bazart voor Electric Callboy ofzo. Kan het alleen maar meevallen
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
ik moet eerlijk zeggen dat de grootste drijfveer voor mij de electric callboy/motionless in white combo is. maar ik denk dat ik in de minderheid ben
Ik ben zelfs nog meer in de minderheid dan jij, aangezien mijn hype voor die dag allemaal voor Glass Beams, Chalk, Fat Dog en Yussef Dayes is en ik zou heel blij zijn als ze uiteindelijk zoiets als Metz en Protomartyr zouden aankondigen... Maar niemand zou daarvoor een dagkaart van 125 € betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chimme en yannickd

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
16-8 Belfast
18-8 Pukkelpop
21-8 Leeds

Lijkt mij niet realistisch.
Hij deed in 2022 op dezelfde dag een optreden in Engeland en een optreden in Malaga, natuurlijk kan dat. Ik zie weer een leeg veld, maar het lijkt erop dat veel goede acts dat op Pukkelpop krijgen
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
Hij deed in 2022 op dezelfde dag een optreden in Engeland en een optreden in Malaga, natuurlijk kan dat. Ik zie weer een leeg veld, maar het lijkt erop dat veel goede acts dat op Pukkelpop krijgen
Nog altijd onlogisch om, last minute, tijdens je UK tour een headline show tussendoor op het vasteland te gaan doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken