Pukkelpop 2024

Darwin

Playlistbediener
30 jun 2021
10
8
Laatste keer LCD Soundsystem op PP kon je helemaal tot tegen het podium aangewandeld komen. Daar stond als het ware geen kat.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Laatste keer LCD Soundsystem op PP kon je helemaal tot tegen het podium aangewandeld komen. Daar stond als het ware geen kat.
Ik was erbij en het was verdomd geweldig. Maar ja, ze zullen er niet zijn tenzij ze iemand als OATW op het hoofdpodium en LCD in de Marquee plaatsen. Ik zou daar meer dan mee kunnen leven.
 

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Sorry hoor, maar je gooit hier wel even een paar uberzwakteboden van de Festileakszwaktebodenbingo.
Spotify counts bepalen de grootte van een act? De pop benaming van een festival aanhalen? Kom op nou.
Misschien wel, maar het is een feit dat de gemiddelde Pukkelpoper meer warm loopt voor een naam als Dua Lipa dan Foo Fighters. Noem het een verschil in muzieksmaak, maar doorgaans is het publiek gewoon veel jonger en pop gerichter.

Ik denk soms als ik dit forum lees dat de meesten liever Pukkelpop zien veranderen in een Rock Werchter-clone in plaats van zijn diverse aard te laten behouden. 90% van de namen die in de loop van het jaar zijn gesuggereerd passen absoluut niet in die getalen in de lineup van een festival als Pukkelpop.

En laat ons aub wegblijven van de RW-ziekte, met de volksverschuiving tussen The Barn en de Main Stage, waardoor je 45 minuten erover doet om de oversteek te maken.
 
Laatst bewerkt:

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
43
38
Is toch wel zonde voor Pukkelpop dat hun slotdag wordt onthoofd op hun twee grootste podia, en dat nog geen maand voor aanvang... Ik heb QOTSA vorig jaar gezien en vond ze ijzersterk waardoor ik ze op Pukkelpop opnieuw wou zien. Jammer maar helaas...

Ik vermoed dat ze wel al aan een back-up plan werkten van zodra QOTSA de eerste aankondiging deed, en ik hoop dat ze gewoon alles achterhouden om volgende week alle ontbrekende namen en het tijdschema in één keer te droppen. Tenslotte is binnen drie weken het festival al bezig. Jack White zou wel een sterke vervanger geweest zijn. Placebo misschien? Die zitten de 17e in Duitsland (op nog geen 2 uur van Pukkelpop) en vertrekken pas de 24e richting Spanje.
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
Is toch wel zonde voor Pukkelpop dat hun slotdag wordt onthoofd op hun twee grootste podia, en dat nog geen maand voor aanvang... Ik heb QOTSA vorig jaar gezien en vond ze ijzersterk waardoor ik ze op Pukkelpop opnieuw wou zien. Jammer maar helaas...

Ik vermoed dat ze wel al aan een back-up plan werkten van zodra QOTSA de eerste aankondiging deed, en ik hoop dat ze gewoon alles achterhouden om volgende week alle ontbrekende namen en het tijdschema in één keer te droppen. Tenslotte is binnen drie weken het festival al bezig. Jack White zou wel een sterke vervanger geweest zijn. Placebo misschien? Die zitten de 17e in Duitsland (op nog geen 2 uur van Pukkelpop) en vertrekken pas de 24e richting Spanje.
Placebo vind ik wel een goede call. Niet eentje waar nou het PKP publiek meteen tevreden mee zou zijn, maar wel iets dat gezien tourschema mogelijk zou moeten zijn en iets Internationaals dat goed aansluit bij de originele wegvaller.
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Is toch wel zonde voor Pukkelpop dat hun slotdag wordt onthoofd op hun twee grootste podia, en dat nog geen maand voor aanvang... Ik heb QOTSA vorig jaar gezien en vond ze ijzersterk waardoor ik ze op Pukkelpop opnieuw wou zien. Jammer maar helaas...

Ik vermoed dat ze wel al aan een back-up plan werkten van zodra QOTSA de eerste aankondiging deed, en ik hoop dat ze gewoon alles achterhouden om volgende week alle ontbrekende namen en het tijdschema in één keer te droppen. Tenslotte is binnen drie weken het festival al bezig. Jack White zou wel een sterke vervanger geweest zijn. Placebo misschien? Die zitten de 17e in Duitsland (op nog geen 2 uur van Pukkelpop) en vertrekken pas de 24e richting Spanje.
Placebo, Offspring and Electric Callboy. Jesus Christ. 🤮🤮🤮
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en yannickd

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
998
Is toch wel zonde voor Pukkelpop dat hun slotdag wordt onthoofd op hun twee grootste podia, en dat nog geen maand voor aanvang... Ik heb QOTSA vorig jaar gezien en vond ze ijzersterk waardoor ik ze op Pukkelpop opnieuw wou zien. Jammer maar helaas...

Ik vermoed dat ze wel al aan een back-up plan werkten van zodra QOTSA de eerste aankondiging deed, en ik hoop dat ze gewoon alles achterhouden om volgende week alle ontbrekende namen en het tijdschema in één keer te droppen. Tenslotte is binnen drie weken het festival al bezig. Jack White zou wel een sterke vervanger geweest zijn. Placebo misschien? Die zitten de 17e in Duitsland (op nog geen 2 uur van Pukkelpop) en vertrekken pas de 24e richting Spanje.
Placebo met een greatest hits zou top zijn! Placebo met weer dat laatste album hoeft van mij niet
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
placebo, lcd soundsystem, of arcade fire, zouden voor mij persoonlijk geweldig zijn.

maar ik ben bang dat t een teleurstelling gaat worden
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Laatste keer LCD Soundsystem op PP kon je helemaal tot tegen het podium aangewandeld komen. Daar stond als het ware geen kat.
In het begin wel vrij veel volk maar dan steeds minder, door de regen.
Wel één van de beste optredens ooit
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.268
Is het gek om te zeggen dat op dit moment electric callboy deze dag aan het dragen is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken