Pinkpop 2025

Op Werchter wel meerdere keren meegemaakt dat Scandinavische mensen alleen een kampeerticket hadden en geen festivalticket. Maar gewoon vanaf de pleintjes met bier meeluisterden met de muziek. Dat was hun uitje, want goedkoper bier dan waar zij wonen.
Nou scheelt het wel dat het volume op Rock Werchter volgens mij wel wat harder is dan bij Pinkpop.

De keren dat ik er was waren oordopjes echt noodzaak.

Haha ja er zijn zeker manieren. Een Wiebetaaltwat opzetten kan ook, maar dat zijn allemaal extra handelingen ten opzichte van even 1,5 munt meegeven voor een groot bier
volgens mij is het groot bier 0,5l op Pinkpop voor 2 bonnen/munten sinds de invoering van de 0,5l Beker in 2016
(maar, in mijn beleving als je de 0,5 verdeelde over de kleine cups was die grote meer)
de speciaalbiertjes als Brand Weissen of Desperado waren 1,5 munt
op speciale bieren terras, meen ik 2 munten?

Haha ja die groepen heb ik in het verleden ook wel gezien. Pittige prijs voor een weekendje kamperen.
Dat dacht ik toen ook, als je er nu overnadenkt 120 voor een weekend ticket en dan namen als Rage Against The Machine en Metallica te kunnen zien was het natuurlijk een koopje 🤣

Tirsa Creusen van Pinkpop „Dat we deze samenwerking nu uitbouwen en zelfs de bezoekers betrekken bij het selecteren van hún favoriete festivalbier, is een nieuw hoogtepunt in onze gezamenlijke geschiedenis.”

Brand Lichte Weizen door festivalgangers verkozen tot Pinkpop-bier 2025

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Tirsa Creusen van Pinkpop „Dat we deze samenwerking nu uitbouwen en zelfs de bezoekers betrekken bij het selecteren van hún favoriete festivalbier, is een nieuw hoogtepunt in onze gezamenlijke geschiedenis.”

Brand Lichte Weizen door festivalgangers verkozen tot Pinkpop-bier 2025
Krijg er echt zin in. Zowel in het biertje als in Pinkpop 😀

• Leuk
Nou scheelt het wel dat het volume op Rock Werchter volgens mij wel wat harder is dan bij Pinkpop.

De keren dat ik er was waren oordopjes echt noodzaak.
Oh dan bereid ik me alvast voor, ga naar beiden dit jaar. Maar vond Pinkpop vorig jaar ook behoorlijk hard staan, als je iets meer richting vooraan stond klonk het best distorted

• Leuk

Users who are viewing this thread