Vandaag is de dag! Voor een hele leuke persoonlijke graspoptraditie. Dus ik dacht, laat ik jullie daar ook eens over vertellen
Ieder jaar ga ik met een groep naar graspop. Soms is de groep iets groter, soms is de groep iets kleiner, maar dit jaar gaan we met de grootste groep tot zover. Zodra de volledige line-up bekend is, beginnen we met het plannen van wat wij noemen de "hypedag". Dit jaar is die dus vandaag! Op de hypedag komt onze hele groep rond een uurtje of 11 of 12 samen. We gebruiken deze dag om met de hele groep alle bands van de line-up op te zoeken. Van iedere band luisteren we dan 1-2 nummers en schrijven we voor onszelf op of dit een must see, misschien of nee is. Ik had enorm gehoopt dat het tijdschema er al was, want dan hadden we die vandaag meteen kunnen gaan inkleuren, maar goed, een lijst van de bands werkt ook! Met de grote hoeveelheid bands die ieder jaar op graspop staat (en onze eigen afleidbaarheid en gezelligheid), duurt het vaak tot midden in de nacht voordat we overal doorheen zijn. We lunchen altijd met broodjes kroket en frikandel en in de avond maken we onze eigen pizza's. De rest van de dag zorgen we natuurlijk voor genoeg snacks en bier! Dit is ieder jaar zo'n ontzettend gezellige dag, dat ik er bijna net zo erg naar uit kijk als naar graspop zelf
Voel je vrij om deze traditie over te nemen met je eigen groep!