Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
279
177
Dat speculeren blijft heeeeeerijk

Oudgedienden voor 2025;
Pearl-Jam, The Cure, Depeche Mode,
Ik zag gisteren voorbij komen dat Pearl Jam dit jaar 2x optreed met ook Neil Young met Crazy Horse. Laat ze maar zo'n Metallica non repeat tour doen :D
6627bdda04ef690b53171fbe_Ohana-2024_admat_20240422_sponsors_border.jpg

Als het van die pareltjes zijn, dan neem ik Imagine Dragons op de koop toe hetzelfde weekend haha.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
137
123
Dat speculeren blijft heeeeeerijk

Oudgedienden voor 2025;
Pearl-Jam, The Cure, Depeche Mode,
Ik zag gisteren voorbij komen dat Pearl Jam dit jaar 2x optreed met ook Neil Young met Crazy Horse. Laat ze maar zo'n Metallica non repeat tour doen :D
6627bdda04ef690b53171fbe_Ohana-2024_admat_20240422_sponsors_border.jpg

Als het van die pareltjes zijn, dan neem ik Imagine Dragons op de koop toe hetzelfde weekend haha.
Daar kan ik mee akkoord gaan. Pakweg donderdag Pearl Jam, Vrijdag Depeche mode en zondag The Cure als headliner, met eventueel ook nog ergens een mooie plaats voor Neil Young, en laat die jankers van Imagine dragons dan maar de zaterdag doen. Big deal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Daar kan ik mee akkoord gaan. Pakweg donderdag Pearl Jam, Vrijdag Depeche mode en zondag The Cure als headliner, met eventueel ook nog ergens een mooie plaats voor Neil Young, en laat die jankers van Imagine dragons dan maar de zaterdag doen. Big deal.
Mooie acts hoor en ik zou me prima vermaken, maar ik denk niet dat het de bedoeling is om van twee 50+ headliners in 2024 naar drie 60+ headliners in 2025 te gaan. Minimaal twee headliners van de jonge generatie lijkt me een must. En dan heb ik het niet over Imagine Dragons.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.529
4.404
Mooie acts hoor en ik zou me prima vermaken, maar ik denk niet dat het de bedoeling is om van twee 50+ headliners in 2024 naar drie 60+ headliners in 2025 te gaan. Minimaal twee headliners van de jonge generatie lijkt me een must. En dan heb ik het niet over Imagine Dragons.
Lijkt me echt geen must voor RW
Zie alle vorige jaren
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.150
1.589
Oneindig veel liever een relevante jonge naam als Billie Eilish dan weer de voorspelbare usual suspects als The Cure of een legacy act als Neil Young.

Er is zonder twijfel plek voor dingen als Pearl Jam en Depeche Mode, maar daar mogen ook jongere frisse acts naast staan in het bovensegment.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.150
1.589
Zoals steeds op Rock Werchter zal het een mix zijn.

Die mix maakt het ook net aantrekkelijk. De legacy die het podium deelt met relatief jonge wolven. De mix van genres.

Ik zou bvb Billie Eilish, Olivia Rodrigo en Fred Again perfect zien matchen op een affiche met Depeche Mode, Pearl Jam en Green Day.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken