Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallokaties

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Vrij simpel, het is een drama. Maar gewoon parkeren bij de dichtsbijzijnde p+r en van daaruit de tram (die gratis in ticket zit) nemen. Het zal u veel zorg besparen.
Ahh oke, dankjewel!, ik wilde eigenlijk het liefst de P&R vermijden, omdat ik verhalen las over volle trams en lange wachttijden. Maar zie inderdaad ook dat er erg weinig parkeerplaatsen zijn rondom het Sportpaleis.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.018
1.013
Ahh oke, dankjewel!, ik wilde eigenlijk het liefst de P&R vermijden, omdat ik verhalen las over volle trams en lange wachttijden. Maar zie inderdaad ook dat er erg weinig parkeerplaatsen zijn rondom het Sportpaleis.
Gochja, dat de trams vol zitten na een evenement is toch logisch? Kwestie van zoveel en zo snel mogelijk iedereen weer naar de auto te brengen. Je hebt infeite 3 opties: of je vertrekt iets vroeger van het optreden (en gaat snel een tram hebben). Of je vertrekt na het optreden en dan ga je sowieso wat moeten wachteb en in een volle tram zitten. Of je wacht een half uur/driekwartier en dan zal je wellicht in een minder drukke tram zitten.
Er is geen wonderoplossing. Maar goed, je zit ook niet uren op de tram he.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.986
4.059
Na het optreden maar een extra biertje nemen, nog even op adem komen van het concert en achter de drukte aan reizen. Laat is/wordt het toch
 

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
98
104
Je kan ook op parking Spoor Oost gaan staan. Enorme parking die enkel open is bij evenementen. Zal wel drama zijn om af te geraken, ook weer hier tenzij je bereidt bent vroeger te vertrekken.

We stonden er bij QOTSA en vertrokken toen tijdens Song for the Dead en waren in mum van tijd weg.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Na het optreden maar een extra biertje nemen, nog even op adem komen van het concert en achter de drukte aan reizen. Laat is/wordt het toch

Je kan ook op parking Spoor Oost gaan staan. Enorme parking die enkel open is bij evenementen. Zal wel drama zijn om af te geraken, ook weer hier tenzij je bereidt bent vroeger te vertrekken.

We stonden er bij QOTSA en vertrokken toen tijdens Song for the Dead en waren in mum van tijd weg.
Beide zijn inderdaad goede opties. Ik ga waarschijnlijk in mijn eentje dus kan er vroeg van te voren zijn en ook weg wanneer ik wil en dus nog even wachten of vlak voor het einde al richting de auto of tram gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: rocktailerr en EdsjeFCB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken