Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gewoon lang genoeg wachten met deze te kopen. Van Bruce Springsteen LP's worden er altijd zeer veel gedrukt.
Springsteen on Broadway was toen indertijd ook boven de 50EUR voor 4 LP's. Uiteindelijk afgeprijsd kunnen kopen voor 28EUR.
Alles Alles Hamburg Monza Amsterdam en Landgraaf Werchter Landgraaf of Werchter Barcelona Dublin Parijs Rome Amsterdam Landgraaf Zurich Düsseldorf Gothenburg Te ruil of kopen 3 augustus 2022 Te ruil 1 x zit & 1 x staan Dublin 2 augustus 2022 Te koop Gevraagd: 2 kaartjes 27 mei! 2 augustus 2022...
Gaaf zeg! Ben je ook lid van Backstreets toevallig? Daar worden ook vaak kaarten aangeboden. En ik verwacht ook nog wel een kleine ticketdrop voor wat betreft zitplaatsen.
Gaaf zeg! Ben je ook lid van Backstreets toevallig? Daar worden ook vaak kaarten aangeboden. En ik verwacht ook nog wel een kleine ticketdrop voor wat betreft zitplaatsen.
Op www.fansale.it heb ik vorig jaar zelf mijn kaartjes doorverkocht voor de eerste show van Springsteen destijds. Daar worden momenteel geen tickets aangeboden, maar dat is ook een goede tip. Officiële resale platform van Ticketone en daar krijgt de koper gewoon nieuwe barcodes / QR-codes bij de aankoop.