Bruce Springsteen

De prijsverschillen voor de mp3-download zijn ook wel absurd: 66 op amazon.fr, 25 op amazon.de.

Inderdaad. Wel erg veel geld als je het omrekent per album / LP ...
Gewoon lang genoeg wachten met deze te kopen. Van Bruce Springsteen LP's worden er altijd zeer veel gedrukt.
Springsteen on Broadway was toen indertijd ook boven de 50EUR voor 4 LP's. Uiteindelijk afgeprijsd kunnen kopen voor 28EUR.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981 en BatMutsje
Ik kreeg vandaag de horen dat ik voor een meeting in Milaan verwacht wordt. En je gaat het nooit raden: van de 30e juni tot de 4e juli.

Iemand goede zitplaatsen te koop voor beide shows?

Ik kan niet in de rij staan ivm tijd, dus vandaar geen prato deze keer....

• Winning
  • On fire
Waarderingen: jaydee76 en BatMutsje
Ik kreeg vandaag de horen dat ik voor een meeting in Milaan verwacht wordt. En je gaat het nooit raden: van de 30e juni tot de 4e juli.

Kunt hier kijken en/of een oproepje doen:

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Gaaf zeg! Ben je ook lid van Backstreets toevallig? Daar worden ook vaak kaarten aangeboden. En ik verwacht ook nog wel een kleine ticketdrop voor wat betreft zitplaatsen.

Gaaf zeg! Ben je ook lid van Backstreets toevallig? Daar worden ook vaak kaarten aangeboden. En ik verwacht ook nog wel een kleine ticketdrop voor wat betreft zitplaatsen.
Nee helaas niet, jaren geleden proberen aan te melden, maar ging toen al niet meer. Recent niet meer gekeken, maar vrees het ergste ;)

Heb nogmaals een beheerder gemaild.

Op www.fansale.it heb ik vorig jaar zelf mijn kaartjes doorverkocht voor de eerste show van Springsteen destijds. Daar worden momenteel geen tickets aangeboden, maar dat is ook een goede tip. Officiële resale platform van Ticketone en daar krijgt de koper gewoon nieuwe barcodes / QR-codes bij de aankoop.

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw
Vwb kaartjes en wat ik (het liefst) zou willen; ik hou me voor beide Milaan shows voor Prato A of goede zitplaatsen (1e ring) aanbevolen!

Denk dat je beter een staatslot kunt kopen. De kans op de jackpot is groter dan Prato A voor beide shows... ;-)
Haha, ik vrees dat je gelijk hebt ;)
Maar ik heb nog even, en zal de lat qua plaatsen langzaam laten zakken ;)

Die via Reddit heb ik maar laten schieten.

Ik heb een Facebook oproepje geplaatst en krijg echt 10tallen aangeboden.

Maar het voelt te goed om waar te zijn.

Hoe kan ik dit het beste 'checken' zover mogelijk?

Users who are viewing this thread

• Raoul