Bruce Springsteen

LOL, je kan nog beter vragen of iemand een staaf goud voor je heeft, gok dat je die eerder krijgt.
Dit is de laatste show en de meest gewilde van allemaal
Well... eerder werd er gezegd dat deze kaarten vast wel weer te koop zouden komen maar het is mijn in de afgelopen maandag op diverse websites en meerdere keren per dag helaas nog niet gelukt. Vandaar dat ik via een oproepje toch nog maar weer een keer probeer. Fingers crossed.

Well... eerder werd er gezegd dat deze kaarten vast wel weer te koop zouden komen maar het is mijn in de afgelopen maandag op diverse websites en meerdere keren per dag helaas nog niet gelukt. Vandaar dat ik via een oproepje toch nog maar weer een keer probeer. Fingers crossed.
Even serieus, er komt vast nog wel een ticketdrop, maar of dat Prato A gaat zijn is nog maar de vraag, vooralsnog alleen zitplaatsen

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Er zijn 3 ticketlinks voor Milaan. Ik heb die alle 3 naast elkaar open gezet op mijn tweede scherm op kantoor en heb daar een paar weken om het kwartier op "verversen" geklikt. Op 26 juni had ik geluk.

• Winning
Waarderingen: BatMutsje

Users who are viewing this thread