Bruce Springsteen

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
186
106
Nouja, via de datum van de 24e, kon je voor de 27e wel seat selectie doen. Maar de rijen achter het podium waren allemaal weg (tot rij 36).
Nu een rij 1 Diamond Category in F04.
Trouwens, volgens mij zijn het echt klote plaatsen op rij 1 (m'n pa gaat mee en wilde hem geen FOS aandoen). Ik zie dat het veld gelijk ligt met de tribune, dan heb je met rij 1 stoelen dus pech.

Al zie ik ook setups waarbij het veld lager ligt...
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Op deze foto lijken ze de eerste rijen niet verkocht te hebben:

5-configurations.jpg
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
186
106
Op deze foto lijken ze de eerste rijen niet verkocht te hebben:

5-configurations.jpg
Deze eerste rijen zijn extra tribunes volgens mij, gezien de afmeting van het veld en het aantal ringen. Rij 1 in het normale vak is rij 16, die is gelijkvloers met veld. De extra tribunes op de foto zijn 1 t/m 15, die staan er met Bruce niet als het goed is. De vraag is of het veld dan wel verlaagd is...moet haast wel met kaartjes achter het podium.

De bovenstaande foto is deze lay-out:
pierre-mauroy-stadium-basketball-seats-in-first-v0-1dgois9ptm1d1.jpeg


Edit: zo te zien zal veld niet verlaagd zijn, omdat er dan extra zitplaatsen zouden zijn:

stade-lille-salle-spectacle.jpg

1728928565276.png

Al met al lijken het prima plaatsen.
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
814
638
Can't wait. Heb er speciaal een Disney+ actie-abonnement voor afgesloten!
Dacht in eerste instantie dat dit gaat over de Road Diary documentaire, maar blijkbaar is dit een reeks aan interviews waarin Bruce wordt geïnterviewd door George Stephanopoulos. Het is dus een soort voorloper op de documentaire. Dan hebben we twee keer geluk in twee weken tijd :cool:
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Dacht in eerste instantie dat dit gaat over de Road Diary documentaire, maar blijkbaar is dit een reeks aan interviews waarin Bruce wordt geïnterviewd door George Stephanopoulos. Het is dus een soort voorloper op de documentaire. Dan hebben we twee keer geluk in twee weken tijd :cool:
Ow ja, idd... maar ik kijk dus vooral uit naar Road Diary.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken