Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallokaties

bedankt voor de tips

inderdaad niet mijn favo zaal.
is ook maar de 3de keer sinds 2008 dat ik er kom
maar hier kunnen we wel wat mee :)

Alles aan Vorst sucks: Parking, geluid en 9/10 heb je general admission dus als je laat komt ben je niet alleen gescheten met je parking maar mag je ook bovenaan gaan zitten. Zijn eerlijk gezegd ook de slechtste en duurste pinten van alle concertzalen. Maarja, je kan helaas niet kiezen waar je favo artiesten komen en als je het daarvoor moet laten vallen.
Ik moet zeggen dat het mij alles meeviel afgelopen vrijdag na vele slechte ervaringen gelezen te hebben hier. Idd general admission maar ondanks laat toch prima plekje kunnen scoren en makkelijk op en neer kunnen lopen naar de wc en bar. Pinten idd duur maar wel grote beker, zeker in vergelijking met nederland. Grootste nadeel vond ik idd het parkeren, ik haat shuttlebussen. Gelukkig bij Sleep Token morgen geen general admission maar is je ticket gewoon wat je gekocht heb dus geen stress of ik op tijd binnen ga zijn voordat plein vol is

Ik moet zeggen dat het mij alles meeviel afgelopen vrijdag na vele slechte ervaringen gelezen te hebben hier. Idd general admission maar ondanks laat toch prima plekje kunnen scoren en makkelijk op en neer kunnen lopen naar de wc en bar. Pinten idd duur maar wel grote beker, zeker in vergelijking met nederland. Grootste nadeel vond ik idd het parkeren, ik haat shuttlebussen. Gelukkig bij Sleep Token morgen geen general admission maar is je ticket gewoon wat je gekocht heb dus geen stress of ik op tijd binnen ga zijn voordat plein vol is
idem.

zeer blij mee want anders had het een ramp geweest om op middenplein te geraken. want vol is vol.
nu rustig doorwerken & dochter ophalen en thuis afzetten en doorstomen naar brussel

idem.

zeer blij mee want anders had het een ramp geweest om op middenplein te geraken. want vol is vol.
nu rustig doorwerken & dochter ophalen en thuis afzetten en doorstomen naar brussel
uhm... sleep token is pas morgenavond in brussel 🙈
vanavond staan ze in amsterdam.

of ga je ergens anders heen vanavond?

uhm... sleep token is pas morgenavond in brussel 🙈
vanavond staan ze in amsterdam.

of ga je ergens anders heen vanavond?
nee ik bedoel eigenlijk morgen rustig doorwerken (drukke periode) dan al de rest om dan naar token te gaan :)
en met die middenplein tickets geraak ik nog wel binnen alvast.

• Leuk
Waarderingen: Royke
nee ik bedoel eigenlijk morgen rustig doorwerken (drukke periode) dan al de rest om dan naar token te gaan :)
en met die middenplein tickets geraak ik nog wel binnen alvast.
aah ik begrijp hem nu ;) . iig veel plezier morgen en wie weet zien we elkaar nog wel :D

Users who are viewing this thread