Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tuurlijk wel. Ik begrijp de teleurstelling hier ook zeker. Drie internationale namen kwijtraken, waarvan twee in de afgelopen weken is gewoon kut. Als dat bij Lowlands gebeurd hoor je mij ook klagen. De opmerkingen over de vervanging zijn gewoon vrij bijzonder
Mag zeker, maar het is gewoon enorm flauw er een Kids top 20 vergelijking van te maken. Of doen alsof dit heel gek is als een artiest vrij last minute afzegt.
Pommelien 3 weken geleden gezien in 013 en dat was echt heel tof. En ik en mijn eveneens 30 jarige maat zaten echt een beetje rond de gemiddelde leeftijd daar.
Mag zeker, maar het is gewoon enorm flauw er een Kids top 20 vergelijking van te maken. Of doen alsof dit heel gek is als een artiest vrij last minute afzegt.
Lees je ook wat mensen zeggen? Of is het net zo kortzichtig als wanneer Pinkpop een lineup dropt? Dan is het oordeel ook al uit te tekenen op voorhand.
Lees je ook wat mensen zeggen? Of is het net zo kortzichtig als wanneer Pinkpop een lineup dropt? Dan is het oordeel ook al uit te tekenen op voorhand.
Beetje jammer dit... geen fijn beheer van sfeer. Ik vind het wel oprecht klote voor je dat een artiest annuleert, die je graag had willen zien. Dat is altijd balen.
Beetje jammer dit... geen fijn beheer van sfeer. Ik vind het wel oprecht klote voor je dat een artiest annuleert, die je graag had willen zien. Dat is altijd balen.