Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dan had ik dus toch wel gehoopt op een goede act die Shaboozey vervangt, en ik vind Pomme-wie minder relevant
voor mij is de vrijdag alleen maar slechter geworden, dan deze minste dag al was, ook helemaal na de afzegging van Flogging Molly eerder. Gewoon 2 must see's foetsie, echt super jammer!!!
Timberlake en Weezer zijn de must see's die hier zijn overgebleven voor mij. Hopelijk maken Justin Timberlake, OatW, Inhaler, Weezer en Alestorm er nog een mooie dag van, misschien geef ik Sawyer Hill ook nog wel een kansje (Stage 4?).
Volgens mij spreek je jezelf nog al vaak tegen waar volgens jou Muse ieder jaar opduikt en dus vaak te zien is.. is Pomelien uniek? Paradiso, 538 Koningsdag, Dauwpop, Freshtifal, Concert At Sea etc.
Overal te bewonderen! Shaboozey?
Nee Pinkpop had hier wel wat uniekers mogen boeken!
Maar we zijn amper 2 maand voor Pinkpop. We volgen allemaal al lang genoeg de festivalgeruchten om te weten dat er in deze fase geen tientallen internationale vervangers meer overblijven. Je mag al blij zijn als de vervanger van Lambert een grote naam is.
Volgens mij spreek je jezelf nog al vaak tegen waar volgens jou Muse ieder jaar opduikt en dus vaak te zien is.. is Pomelien uniek? Paradiso, 538 Koningsdag, Dauwpop, Freshtifal, Concert At Sea etc.
Probleem is dat op dit punt nog unieke acts boeken die internationaal touren vrij lastig is. Als dat dan niet lukt is een AFAS act boeken toch gewoon dikke prima?
Vervolgens wordt hier met opmerkingen als Pomme-wie en vergelijkingen met K3 geslingerd, waarmee je de act gewoon te kort doet.