Pinkpop 2025

Verbaast me überhaupt dat je Shaboozey zo graag wilde zien Dennis. Afgaande op Spotify had ik niet ingeschat dat jij dat tof zou vinden haha.

Shaboozey meer headliner dan Volbeat dus 🫢

Maar serieus, als ik zou gaan zou deze cancel me niks kunnen schelen eigenlijk. Thijs past zelfs beter in zen geheel op die dag in men ogen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
dan had ik dus toch wel gehoopt op een goede act die Shaboozey vervangt, en ik vind Pomme-wie minder relevant

voor mij is de vrijdag alleen maar slechter geworden, dan deze minste dag al was, ook helemaal na de afzegging van Flogging Molly eerder. Gewoon 2 must see's foetsie, echt super jammer!!!

Timberlake en Weezer zijn de must see's die hier zijn overgebleven voor mij. Hopelijk maken Justin Timberlake, OatW, Inhaler, Weezer en Alestorm er nog een mooie dag van, misschien geef ik Sawyer Hill ook nog wel een kansje (Stage 4?).
Als er dan toch een gat valt in je spoorboekje ga je vast Hiqpy wel wat liefde geven toch?

Waarom? Het gaat erom dat er een goeie act staat ongeacht waar de act wegkomt. Dat is niet zo relevant.

En past imo prima op de vrijdag omdat er vast fans van Timberlake, Tate en andere popacts blij met Pommelien zullen zijn.
Volgens mij spreek je jezelf nog al vaak tegen waar volgens jou Muse ieder jaar opduikt en dus vaak te zien is.. is Pomelien uniek? Paradiso, 538 Koningsdag, Dauwpop, Freshtifal, Concert At Sea etc.
Overal te bewonderen! Shaboozey?

Nee Pinkpop had hier wel wat uniekers mogen boeken!

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Past goed op de vrijdag, die volg ik niet?

Wat is er nu ineens zo goed aan de Pinkpop vrijdag? De minste dag van de 3 imo, dus wat dat betreft heb je imo gelijk 😂

De vervanging van Shaboozey had imo een Amerikaanse (of tenminste Engels talige) rapper en singer-songwriter moeten zijn.

Ze wordt als 7e van onder genoemd op de site, geeft mij meer een tent-naam indicatie
Maar we zijn amper 2 maand voor Pinkpop. We volgen allemaal al lang genoeg de festivalgeruchten om te weten dat er in deze fase geen tientallen internationale vervangers meer overblijven. Je mag al blij zijn als de vervanger van Lambert een grote naam is.

Volgens mij spreek je jezelf nog al vaak tegen waar volgens jou Muse ieder jaar opduikt en dus vaak te zien is.. is Pomelien uniek? Paradiso, 538 Koningsdag, Dauwpop, Freshtifal, Concert At Sea etc.

Probleem is dat op dit punt nog unieke acts boeken die internationaal touren vrij lastig is. Als dat dan niet lukt is een AFAS act boeken toch gewoon dikke prima?

Vervolgens wordt hier met opmerkingen als Pomme-wie en vergelijkingen met K3 geslingerd, waarmee je de act gewoon te kort doet.

Werchter topic flashbacks.....
Here We Go Again GIF

We hebben het hier nu over een vervanging van een act voor een festival over 2 maanden hé.

Users who are viewing this thread