Pinkpop 2025

Blijkbaar mag je hier niet zeggen, dat je Pom niet leuk vindt.
Tuurlijk wel. Ik begrijp de teleurstelling hier ook zeker. Drie internationale namen kwijtraken, waarvan twee in de afgelopen weken is gewoon kut. Als dat bij Lowlands gebeurd hoor je mij ook klagen. De opmerkingen over de vervanging zijn gewoon vrij bijzonder

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Ze valt dan ook in de categorie Suzan en Freek. Die hebben ook meer hits dan Shaboozey.

Blijkbaar mag je hier niet zeggen, dat je Pom niet leuk vindt.
Mag zeker, maar het is gewoon enorm flauw er een Kids top 20 vergelijking van te maken. Of doen alsof dit heel gek is als een artiest vrij last minute afzegt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Zo te zien hebben we het Pommelien kamp boos gemaakt @brutus257 ?

Dat wordt strafbank zitten in het Brandbier paviljoen tijdens Pommelien Thijs vrees ik op Pinkpop... Foei dat we het tegen kamp zijn
Beetje jammer dit... geen fijn beheer van sfeer. Ik vind het wel oprecht klote voor je dat een artiest annuleert, die je graag had willen zien. Dat is altijd balen.

Beetje jammer dit... geen fijn beheer van sfeer. Ik vind het wel oprecht klote voor je dat een artiest annuleert, die je graag had willen zien. Dat is altijd balen.
door de satire hierin niet in te zien, moet je helaas plaatsnemen naast ons op het stafbankje van het Brandbier paviljoen op Pinkpop.

Ik haal de VAR er bij

Goal Belgium GIF by ElevenDAZN

• Leuk
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread