Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Yay 🎉 heel blij dat ik ze dan heb kunnen kapen! Ik kon me geen betere headliner verzinnen voor koek doos zijn rijtje namen. (Zonder zelf glam/ power metal te boeken)

Zeer goede headliner inderdaad! Geen glam/power maar het sluit wel perfect aan met al het theatrale dat in glam en power terug te vinden is. Voor mij ook een van dé grote nieuwe metal namen

Gemosht zal er ook worden bij ons, yeplaaa:

turnstile-camp-flog-gnaw-2023-billboard-1548.jpg

Turnstile.

In ons pop-thema gaan we verder en zijn we een echt stadsfestival aan het organiseren. Wel in de buitenwijk op een groot veld om al die fans voor Robbie Williams te kunnen ontvangen. Op onze fijnproevers stage heb je als afsluiter HAIM en daar doen we iets bij van Belgische bodem, Balthazar

Main Stage: XX - XX - Goldband - Anouk - Robbie Williams
Fijnproevers: XX - XX - XX - Balthazar - HAIM
Next Gen: XX - XX - XX - Maan - Roxy Dekker

@Sjakie de Wit @Martijn

• Leuk
Waarderingen: Dante en Yannick
Ik dénk dat de populariteit van Wizkid en Aya Nakamura wel meevalt? Wizkid is laang geen Burna Boy en weet niet wat Aya de laatste jaren nog heeft gedaan tbh. Moeilijk in te schatten hoe groot ze momenteel zijn.

BTS
Charli xcx - Karol G
Wizkid - Turnstile - Little Simz - Aya Nakamura

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik dénk dat de populariteit van Wizkid en Aya Nakamura wel meevalt? Wizkid is laang geen Burna Boy en weet niet wat Aya de laatste jaren nog heeft gedaan tbh. Moeilijk in te schatten hoe groot ze momenteel zijn.

BTS
Charli xcx - Karol G
Wizkid - Turnstile - Little Simz - Aya Nakamura
Is Karol G groter dan Turnstile & Little Simz? Heb nog nooit van die kerel gehoord, maar is waarschijnlijk ook niet echt een bekend genre voor me

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Da's een vrouw. 😭 maar ze is vooral in de VS en Zuid Amerika bekend. Ze maakt zo latin pop, niet helemaal m'n ding maar ja.. bekend hé.
En toch ook hier een Sportpaleis en twee Ziggo Domes. Vind het ergens wel gaaf dat dat soort genres ook zulke zalen weten te vullen, aan de andere heb ik er ook niks mee. Zelfde met Wizkids ING Arena, Ziggo Dome en Ahoy.

• Leuk
Waarderingen: Yannick
En toch ook hier een Sportpaleis en twee Ziggo Domes. Vind het ergens wel gaaf dat dat soort genres ook zulke zalen weten te vullen, aan de andere heb ik er ook niks mee. Zelfde met Wizkids ING Arena, Ziggo Dome en Ahoy.
Ja absoluut. Je zou denken dat de Billie Eilish's van deze wereld met drie Ziggo's enorm succes hebben, maar dan zie je dat zo'n Karol G of zelfs Usher (5x??) zo veel keer een Ziggo kan doen vollopen, gek toch. Anderzijds denk ik dat op klassieke festivals zo'n artiesten altijd nog net ietsje lager zouden staan dan bv. je classic indie, rock, metal of popartiest.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Ja absoluut. Je zou denken dat de Billie Eilish's van deze wereld met drie Ziggo's enorm succes hebben, maar dan zie je dat zo'n Karol G of zelfs Usher (5x??) zo veel keer een Ziggo kan doen vollopen, gek toch. Anderzijds denk ik dat op klassieke festivals zo'n artiesten altijd nog net ietsje lager zouden staan dan bv. je classic indie, rock, metal of popartiest.
Op festivals vind ik het wel vrij logisch aangezien het een minder toegankelijk genre is als bijvoorbeeld pop of rock. Karol G is voor mij een uitzondering die ik in dat genre erg goed kan hebben, heerlijke muziek voor op het terras in de zomer met een cocktail in je hand.

Op Slaappop staat een goede nachtrust hoog in het vaandel. We hebben daarom Max Richter bereid gevonden om zijn nachtrust op te offeren voor onze bezoekers om zijn meesterwerk Sleep integraal te brengen. Dat is dus inderdaad een optreden van 8 uur en daarmee is gelijk het nachtprogramma geregeld.

@Koekdoos -> @warriorandweirdo

Op Slaappop staat een goede nachtrust hoog in het vaandel. We hebben daarom Max Richter bereid gevonden om zijn nachtrust op te offeren voor onze bezoekers om zijn meesterwerk Sleep integraal te brengen. Dat is dus inderdaad een optreden van 8 uur en daarmee is gelijk het nachtprogramma geregeld.

@Koekdoos -> @warriorandweirdo
Jij hebt ook Drömland op je terrein staan neem ik aan toch?

Users who are viewing this thread