Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien een idee wanneer iedereen tijdens de volgende ronde samen met de 5e naam het idee achter de 5 namen uit de doeken doet. Dan nog heeft degene die de nem krijgt de keuze om daarop voort te borduren of een andere richting te kiezen. Ik ben namelijk benieuwd wat er achter sommige keuzes zit.
Misschien een idee wanneer iedereen tijdens de volgende ronde samen met de 5e naam het idee achter de 5 namen uit de doeken doet. Dan nog heeft degene die de nem krijgt de keuze om daarop voort te borduren of een andere richting te kiezen. Ik ben namelijk benieuwd wat er achter sommige keuzes zit.
Hoewel Pantera en Villagers of Ionnina City dit jaar niet op Sunset Riot zullen spelen, zijn ze wél onderdeel van een curated selection door het Sunset Riot team. Zij zullen dus ook op een reeds aan te kondigen festival spelen.
Pantera heeft geen introductie nodig.
De Texaanse metallegendes hebben de wereld getekend met hun rauwe kracht, iconische riffs en compromisloze attitude.
Villagers of Ionnina City combineren stoner rock met traditionele Griekse-folk in een meeslepende trance van doedelzakken, psych-out jams en epische build-ups. Dit jaar ook al te zien op grote festivals zoals Graspop Metal Meeting!
Dit geeft de volgende 5 namen voor een reeds aan te kondigen festival:
Pantera Alice in Chains Steel Panther
Villagers of Ionnina City
Gutalax