Jack White

Vandaag is het normaal gezien de Live Nation presale, maar ik weet niet precies wanneer. De link via Live Nation werkt niet voor het moment, maar ik weet niet of dat is omdat de presale al om 10u00 was en afgelopen is, of pas om 12u00 begint...

EDIT : zonet stond er nog een knop 'Koop tickets' bij de Live Nation presale, nu staat er zowel voor 16/6 als 17/6 'Sold out'.

Wreed dat er hier mensen nog tickets zoeken. Gisteren had je hier letterlijk codes en links met hopen om tickets te kunnen kopen😅

Een vriend zoekt nog een ticket, had gisteren makkelijk kaarten kunnen kopen maar wist toen nog niet dat hij nog op zoek was.

Gaat dat vlot om jouw telefoon te unlocken na het optreden? Ik ben na afloop het liefst zo snel mogelijk weg om de trein te halen
In die keren dat ik het met Yondr (ik veronderstel dat het opnieuw via hen zal gaan) heb meegemaakt, gaat dat wel vlot. Verwacht misschien 5 minuten extra aanschuiven als je de zaal zal uitgaan, maar hopelijk is het goed weer, heb je al geen locker nodig😉

• Leuk
Waarderingen: The_mindsweep
Voordat ik het op Ticketswap gooi:

Ik heb een ticket over voor 16 juni. Mag weg aan aankoopprijs (66 euro). 😇

Edit: Verkocht!

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread