Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Misschien een idee wanneer iedereen tijdens de volgende ronde samen met de 5e naam het idee achter de 5 namen uit de doeken doet. Dan nog heeft degene die de nem krijgt de keuze om daarop voort te borduren of een andere richting te kiezen. Ik ben namelijk benieuwd wat er achter sommige keuzes zit.

Misschien een idee wanneer iedereen tijdens de volgende ronde samen met de 5e naam het idee achter de 5 namen uit de doeken doet. Dan nog heeft degene die de nem krijgt de keuze om daarop voort te borduren of een andere richting te kiezen. Ik ben namelijk benieuwd wat er achter sommige keuzes zit.
Ik was sowieso van plan mijn idee de delen voor de 5 namen. Bij de volgende aankondiging 🙃.

• Leuk
Waarderingen: JK79 en Koekdoos

Of na afloop om te kijken of men op eenzelfde spoor zat, of iets totaal anders zonder beïnvloed te zijn

SUNSET RIOT PRESENTS:

Pantera
& Villagers of Ionnina City

Hoewel Pantera en Villagers of Ionnina City dit jaar niet op Sunset Riot zullen spelen, zijn ze wél onderdeel van een curated selection door het Sunset Riot team. Zij zullen dus ook op een reeds aan te kondigen festival spelen.

Pantera heeft geen introductie nodig.
De Texaanse metallegendes hebben de wereld getekend met hun rauwe kracht, iconische riffs en compromisloze attitude.

Villagers of Ionnina City combineren stoner rock met traditionele Griekse-folk in een meeslepende trance van doedelzakken, psych-out jams en epische build-ups. Dit jaar ook al te zien op grote festivals zoals Graspop Metal Meeting!

IMG_7480.jpegIMG_7481.jpeg

Dit geeft de volgende 5 namen voor een reeds aan te kondigen festival:

Pantera
Alice in Chains
Steel Panther
Villagers of Ionnina City
Gutalax

@Lion en @BeWario (als hij terug online is)​

Ik wil graag mijn thema voor de 5 namen al uit te doeken doen, maar doe zeker eerst een gokje!

De genres van de 5 bands beginnen allemaal met de letter G: Groove Metal, Grunge, Glam Metal, Greek Folk Rock, Gore ‘n’ Roll

Mijn hoofdconcept was om gewoon een zeer sterke line-up te maken, als een soort hoofdprijs in de line-up-loterij straks. Eerst had ik het idee om alleen bands te boeken die eerdere edities van mijn festival hebben gestaan, maar dat heb ik al snel losgelaten. Daarna begon ik zoveel mogelijk reünies te organiseren van bands waarvan het laatste optreden meer dan tien jaar geleden was. Dat is uiteindelijk gelukt bij vier van de vijf. 5/5 als je gelooft dat LCD Soundsystem na hun eerste break-up niet meer bij elkaar is gekomen. Dat concept van reünies zetten we voort met de volgende naam:

lmfao_MI0003162356-MN0001029659.jpeg

LMFAO

Op 21 september 2012 ging LMFAO uit elkaar. Een treurige dag. Maar nu, na meer dan een decennium stilte, zijn Redfoo en Sky Blu weer bij elkaar. Je krijgt eindelijk weer de kans het duo achter wereldhits als Party Rock Anthem en Sexy and I Know It te zien! Daarmee hebben we nu vijf iconische artiesten geboekt met geprezen werk. Hier móét een mooi festival van te maken zijn!

Line-up:
  • LCD Soundsystem
  • The Knife
  • Slint
  • Neutral Milk Hotel
  • LMFAO

Next up: @warriorandweirdo@Blommie

Users who are viewing this thread