Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik doe alsof het mij niet boeit, maar 'k ben gebroken
Ik wil niet te dramatisch doen, maar ik heb je nodig
Dit is een noodgeval
Help me uit de brand
Dit is een noodgeval
Ik heb hеt niet meer in de hand
De organisatie van Timpop heeft naar de schreeuw om een Nederlandse Ziggodome vollopende band geluisterd, dus we sturen de zingende stucadoors naar één noodlijdend festival door! Wie pakt het gouden lot en daarmee
Ik ben altijd een fan van artiesten die samenwerken met een symfonieorkest. En jullie hopelijk ook! Want Florence + the Machine komt met haar Symphony Of Lungs setlist (lengte afhankelijk van tijdslot, welke later bekend gemaakt zal worden) naar dit nog naamloze festival!
Reeds aangekondigd: Florence + the Machine, BABYMETAL
Ik vind ze persoonlijk nog best tof uit 'nostalgie', een vd bands waardoor ik meer metal begon te luisteren (wel nooit live gezien). Ik weet vooral dat er genoeg mensen zijn die hen ook verafschuwen
Slaap. Het is het centrale thema doorheen onze vijf aankondigingen. Terwijl we bij de vorige act nog op de vloer moesten liggen, belooft deze artiest jou een bed voor een nacht waarvan je dacht dat je 'm nooit beleven zou: Guus Meeuwis!
Sunset Riot slaat keihard toe met hun nieuwste keuzes voor de festival line-up: Steel Panther en Gutalax! Deze bands brengen een explosieve mix van glam-metal hysterie en goregrind chaos, zorgvuldig gecureerd door Sunset Riot. Dit vormt een stevige bouwsteen voor een van de vetste festivals in onze draft!
Bereid je voor op headbangen, stagediven en een flinke dosis ongefilterde energie. Wie wordt de volgende? Stay tuned!
Al 11 jaar niet meer actief, maar daar komt verandering in! Na de reünie van The Knife is hier de volgende:
Slint
Legendarische band natuurlijk, pioniers in post-rock en math rock. Volgens mijn research zijn ze nog nooit in een draft geboekt. Hoe dan? Wie wordt de mazzelaar met Slint, LCD Soundsystem en The Knife op hun festival?
De ene na de andere mooie naam zien wij hier voorbij komen, en daar is onze volgende act geen uitzondering op.
Een Sportpaleis/AFAS Dome-vullend fenomeen, die poëtische teksten schrijft als:
In m'n slaap praten we urenlang
M'n dagen duren te lang
Maar tijd brengt mij niet altijd raad
In m'n slaap verlaat je me urenlang
Maken de muren me bang
Vertellen wat mij te wachten staat
Uiteraard hebben we het over niemand minder dan... Niels Destadsbader!
Blijft toch de meest bijzondere draft so far, van hopen dat je met die van @Lion aan de slag mag om direct erna te vrezen voor Guus Meeuwis en het Belgisch equivalent (?).