Lowlands 2024

Kahoudini

Playlistbediener
25 jul 2024
9
17
Ik was op zoek naar Artemas in het blokkenschema, maar kan hem niet vinden. Of worden er nog plekken opgevuld?
 

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
29
46
Vrijwel identiek aan het gelekte schema zo te zien?

Prima voor mij. Enige echte clash is Sampha vs Overmono, de rest is goed te combineren. Na Fred Again wordt het wel sprinten naar de India….

Alpha vind ik wel bijzonder zwak eigenlijk dit jaar
Ben bang dat de India dan een hel gaat worden hahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Earl

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
David: Ik heb wel het idee dat post-covid mensen meer naar dezelfde muziek luisteren. Ze denken wat meer in algemeenheden, zonder dat ze zelf de kans nemen wat te ontdekken
EvE: Ik denk ook dat dit wel echt een gat heeft geslagen in de underground cultuur. De keuze die mensen maken is steeds nauwer geworden, maar ik heb nu wel steeds meer het idee dat dit toch weer opengaat. Ik hoop dat dit zich doorzet. Iedereen pak die Spotify lijst om te ontdekken.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Opzich best goed blokkenschema, niet heel veel clashes waar je naar van wordt. Maar misschien zegt dit ook wel wat over de kwaliteit van het programma (voor mij) dit jaar 🙃

- Air in de Alpha vind ik echt heel jammer, direct daarna ook Thundercat is ook vervelend. Thundercat dan maar skippen en naar Barry Can't Swim
- Kokoroko deels overlap met Jungle by Night is jammer. Verwacht dat Jungly by Night dit jaar wel echt een hoogtepuntje gaat worden
- Spinvis vs The Streets vs University, wil ik alle drie wel zien
- Miles Kane vs Glass Beams. Ik denk dat ik naar de tweede ga
- Soulwax vs bar italia
- De zondagavond na Nas is echt, echt heel matig. Ik ga dat Lima bandje maar even checken, voor de rest is het totaal niet boeiend
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en snackneus

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
683
407
Iemand een beetje thuis in het nachtprogramma? Ik weet dat het vrijwel allemaal elektronisch is; dus hierbij wat ik tof vind in die richting: Justice, Fred Again, Chemical Brothers, Gesaffelstein, Netsky (oude werk), Goose (wie kent ze nog?) - verder ga ik goed op hitjes, indie en meezingers. Iemand tips waar ik in de nacht aan mijn trekken zal komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en BeWario

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
205
278
Miles Kane vs Glass Beams
Wunderhorse + Model/actriz vs Skrillex (jeugdsentiment)
University vs The Streets
Bar italia vs Soft play vs Soulwax
het blokje Air -> Thundercat vs Lip Critic -> Idles
Wargasm vs Brutalismus 3000
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Iemand een beetje thuis in het nachtprogramma? Ik weet dat het vrijwel allemaal elektronisch is; dus hierbij wat ik tof vind in die richting: Justice, Fred Again, Chemical Brothers, Gesaffelstein, Netsky (oude werk), Goose (wie kent ze nog?) - verder ga ik goed op hitjes, indie en meezingers. Iemand tips waar ik in de nacht aan mijn trekken zal komen?

Koven is live heel leuk. Drum 'n Bass DJ die live (mee)zingt:

 

Neinonein

Playlistbediener
27 jun 2024
13
25
Voor mij een stuk interessantere programmering snachts in de India ten opzichte van vorig jaar. Kreeg vorig jaar nogal de indruk dat vooral de Bravo the place to be was. Hopelijk is dat dit jaar wat beter verdeeld door de sterke India line-up
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken