Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Weinig ademruimtes in het schema maar slechts een paar vervelende clashes voor mij. Skrillex en Justice gaat waarschijnlijk Sticks beaten. Flowdan/Froukje is maar waar je zin hebt op dat moment. Romy beats Jorja Smith en James Blake. Jonna Fraser gaat ten onder vs Fred Again. Harry Mack vs begin Air is undecided. Willem moet ik wat eerder weg voor Nas.
De Nederlandse artiesten zullen het voor mij altijd verliezen van de buitenlandse
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
163
Vrijwel identiek aan het gelekte schema zo te zien?

Prima voor mij. Enige echte clash is Sampha vs Overmono, de rest is goed te combineren. Na Fred Again wordt het wel sprinten naar de India….

Alpha vind ik wel bijzonder zwak eigenlijk dit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en redle

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118
Oké Lowlands planning speedrun!!

Heel zin in. Lander en Adriaan/sampha/overmono clash vind ik onwijs balen..

Vrijdag

Jungle by night -> half moon run -> Jordan mackampa -> flowdan-> wunderhorse -> sticks -> justice-> sleaford mods

Zaterdag

Spinvis -> mount kimbie -> personal trainer -> soulwax (of soft play) -> sampha -> fat dog -> zwart licht -> benwal

Zondag

Elephant -> air -> thundercat -> idles -> Willem -> nas

Komt vast niet alles van terecht en ga het vast nog omgooien en whatever maar de voorpret is echt aanwezig😍
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Gaat het bij jou toevallig ook om een kaartje van een groepsticket?
Na ruim een week heeft Ticketmaster het eindelijk opgelost via de 'buitenlandse technische dienst'. Ook de doorgestuurde kaarten die vrienden nog niet geaccepteerd hadden gereset, maar die kon ik opnieuw sturen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Zondag is wel echt pijnlijk zeg. Met al die namen die ik die dag wil zien, kan ik een timetable maken voor een nieuw 3 daags festival...
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
De Alpha gaat een spons zijn voor het publiek; met Goldband en gebrekkige programmering op andere plekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken